Thursday 3 October 2019

Nak buat side income dengan RM2000 sebulan?

Assalamaulaikum & Hai,  









Perlu ke side income zaman sekarang ni walau pun dah ada gaji tetap?

Pada saya, PERLU. Sebabnya kita tahu kan untuk dapatkan sesuatu barang atau servis yang baik, kita kena keluarkan sejumlah wang.  Perbelanjaan isi rumah terutama kos persekolahan anak-anak mestilah kita ibu bapa nak berikan yang terbaik, betul tak. 


Korang tahu tak, ada kalangan mereka yang bergaji agak tinggi, pun buat side income jugak.  Yelah kos sara hidup meningkat.  Untuk family sendiri lagi, untuk mak ayah lagi.  



SIDE INCOME DENGAN SHAKLEE


Kami di Shaklee pun ramai je yang buat side income tau.  











Ni antaranya lah.  Macam saya sebut awal tadi, kita tentukan banyak mana kita nak  tengah bulan nanti. Nak banyak, usaha kita kenalah banyakkan.

Dan yang bestnya Shaklee tak pernah miss atau terlewat pun bayar bonus pada setiap 14hb.  Kadang-kadang 13hb dah masuk dalam account bonus Shaklee tu.  Tengangah bulan beb, tengah bulan masuk.  Kiranya sementara nak tunggu gaji hujung bulan, ada back up tengah bulan, tak seronok ke rasa .. hehe

Sendiri yang tentukan berapa nak tengah bulan nanti, 2 angka, 3 angka, 4 angka eh 5 angka pun boleh tau tapi kena tengok pada usaha kita la untuk sebulan lepas macam mana kan.  Bonus ni dibayar ikut berapa banyak sales yang kita dah buat untuk bulan sebelumnya.



Susah ke buat side income dengan Shaklee ni?

  Mudah.  Kita share experience sendiri consume vitamin pun dah boleh buka mata orang lain.  Kita share faedah kesihatan yang kita dapat,  Selain tu, kami ada offline dan online nutrition class.  Dapat ilmu dan info pasal produks.

Dalam team kami, siap ada marketing class lagi tau.  Sangat membantu untuk buat sales Shaklee ni.



Jom buat side income.

Jom korang siapa nak buat side income dengan Shaklee.  Cepat jangan dok termenung lagi!!

Siapa join team , korang beruntung sebab selain vitamin, ada 2 projek besar untuk mudahkan lagi dapat side income iaitu The Walking Beauty Project dan Jom Detox Jutawan

Meh roger saya untuk borak lebih pasal side income ni.



.===============================================
IMIN YUSOFF
SID 1209050
HP : 017-6039226
YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
A MEMBER OF THE WALKING BEAUTY PROJECT
===============================================



No comments:

Post a Comment

Saya Bakal Berjaya Turunkan Berat Badan sebanyak 10kg

Assalamualaikum & hai,  Semua orang inginkan kehidupan yang sihat kan.  Pemakanan sihat, selalu exercise, baru lah kita akan ras...