Friday 11 May 2018

Kursus Spa 1 Hari Bersama TWB

Salam & Hai,



Ye ke kursus spa dengan The Walking Beauty (TWB) ni cuma sehari je?

Ye, betul!  Walaupun kursus spa yang kami buat ada 5 kesemuanya iaitu facial, body scrub, sauna, aura milk bath, hand & foot spa,  tapi kami ada cara yang mudah, praktikal dan padat bagaimana anda boleh mampu menguasai kesemua ilmu spa tersebut dengan mudah.




Kursus spa yang dijalankan baru-baru ini.  
One to one coaching, anda pasti akan dapat menyerap ilmu spa TWB dengan mudah.





Founder sendiri masa nak set up TWB ni, telah menghadiri kursus spa yang pelbagai pada tahun 2015.  Kursus facial sahaja memakan masa 2 hari! Beliau yang mana sarat mengandung ketika itu, kita boleh bayangkan macam mana agak letih.  Belum lagi kursus spa yang lain.



Kursus spa TWB sehari je?




Betul.  Founder TWB telah menggabungkan kesemua 5 kursus spa dalam satu modul lengkap.  Modul yang padat, lengkap dan sangat mudah dipraktikkan untuk rujukan semula oleh ahli-ahli baru.


Bila dah nama pun sehari je kursus untuk kesemua 5 ilmu spa, maka lebih mudahlah untuk para wanita di luar sana untuk menghadiri kursus spa.  Ada ibu mengandung, malah ada juga OKU yang berkerusi roda dapat menamatkan kursus spa TWB.  Anda cuma perlu meluangkan masa dalam 3-5 jam sahaja.





Jannah, berkerusi roda pun menghadiri kursus spa TWB yang sehari



Ibu mengandung 8 bulan sewaktu berkursus.  
Sempat lagi dapat 6 orang customer spa sebelum bersalin




Macam mana? 
Minat spa?
Ada yang nak bersama kami berkursus spa sehari?



Dan sekiranya, anda berada di negeri lain, jangan risau.  Kami ada ramai trainer di serata Malaysia.  Saya akan arrange untuk anda berkursus dengan trainer yang berdekatan dengan tempat anda.




Selesai kursus spa dengan TWB, anda akan mendapat kesemua di atas ini.  
Anda boleh terus set appointment dan selamat bermagnet duit!




Anda boleh menghubungi saya di link di bawah ini, sekiranya anda ingin tahu lebih lanjut berkenaan dengan kursus spa TWB.

--> Kursus Spa Sehari <--




Imin Yusoff
Trainer & Beautician
The Walking Beauty Project

No comments:

Post a Comment

Saya Bakal Berjaya Turunkan Berat Badan sebanyak 10kg

Assalamualaikum & hai,  Semua orang inginkan kehidupan yang sihat kan.  Pemakanan sihat, selalu exercise, baru lah kita akan ras...