Sunday 13 October 2019

Kelebihan buat Bisnes Shaklee berbanding bisnes lain

Assalamualaikum & hai,


Banyak peluang bisnes dekat luar yang boleh seseorang tu buat untuk tambah pendapatan. Tapi korang tahu tak, bisnes Shaklee ada kelebihan yang tersendiri berbanding dengan bisnes lain.







Korang tahu tak dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee, korang layak untuk mendapat cash back? Ada caranya tau.  Daftar sebagai ahli, lepas tu dapat pula cash back tengah bulan depan,  untung tak macam tu. 





Selain dari itu, apa yang korang boleh dapat dengan bisnes Shaklee ni ialah 3C - CASH, CAR BONUS, CONVENTION TRIPS.  Jemput baca di SINI untuk lebih detail.




Biasanya bila buat bisnes ni kena simpan stok kan. Haaa, dengan Shaklee tak perlu nak simpan stok.  Yelah kadang tu bila dah ada stok, perlu tempat untuk penyimpanan pula kan.  Bisnes dengan Shaklee ni, bila nak membeli baru kita order dan barang akan terus sampai ke customer terus.


Nak uruskan order pembelian customer pun mudah sangat.  Cuma perlu buat belian secara ONLINE.  Dari pembungkusan dan pengeposan barang semua Shaklee yang akan uruskan.  Dah jimat masa dan tenaga kita tau.  Yelah, ahli Shaklee ni ada yang bekerja, ada yang urus anak-anak, kiranya sistem begini sangat membantu.


Untuk ahli Shaklee yang layak menerima bonus, setiap 14hb, Shaklee akan creditkan sejumlah amount ke account bank.  Jumlahnya bergantung kepada banyak mana sales yang dah dibuat bulan sebelumnya.  Tengah bulan tu, kiranya sementara menunggu gaji hujung bulan, tengah bulan ni ada dah duit extra. Kan best macam tu.  Shaklee tak pernah missed tau bayar bonus ni dan tak pernah lewat sehari pun, awal ada lah kadang-kadang. hehe

Selain dari itu,  dah nama pun produk kesihatan kan, dah tentu ada pakar nutrisi (nutritionist).  Ada offline class tau dengan Nutritionist setiap bulan.  Yang tak dapat attend offline kelas tu, ada juga info dalam offline.  Senang cakap mudah sangatlah, hujung jari je nak access info produk semua.


Nampakkan kelebihan-kelebihan yang ada dalam bisnes Shaklee ni.  Jom lah buat bisnes Shaklee ni.  Nak borak lebih pasal ni pun boleh, roger saya tau. 


Imin Yusoff
1206050
Shaklee Leader
A Member of The Walking Beauty Project





No comments:

Post a Comment

Saya Bakal Berjaya Turunkan Berat Badan sebanyak 10kg

Assalamualaikum & hai,  Semua orang inginkan kehidupan yang sihat kan.  Pemakanan sihat, selalu exercise, baru lah kita akan ras...