Thursday 22 March 2018

Kursus Spa Bergerak yang mudah dan praktikal



Salam, 

Zaman sekarang ni semua orang nak yang mudah je kan. Termasuklah cara yang mudah dan praktikal untuk mencari pendapatan sampingan. 


Kalau cerita pasal kursus spa mesti ramai yang bayangkan kursus berhari-hari, siang sampai ke malam, susah nak gerak sebab takde siapa nak tolong jagakan anak-anak.


Ok ni nak bagi tahu ni, kursus spa bergerak dengan kami di The Walking Beauty Project (TWB) sangatlah mudah!  Cuma makan masa sehari je.  Anak? lahh boleh bawa sekali anaklah.  Kursus spa bergerak dengan TWB ni walaupun sehari tapi kami jamin ianya sangat praktikal sebab kursus akan dibuat one to one, hands on.


Dengan The Walking Beauty ni, ada 5 kursus spa yang akan diajar :-

1)  Facial
2)  Sauna
3)  Body scrub
4)  Aroma milk bath

5)  hand and foot spa


Hanya facial yang akan dibuat secara praktikal, yang lain hanya teori.  Walaupon cuma teori untuk 4 kursus yang lain, tetapi dijamin anda akan ingat seumur hidup.  Sebab tu pentingnya support group.  Akan selalu ada info, tips, pertanyaan berkenaan spa.  Ha, ni namanya continous learning process kan.




Kursus Spa bergerak The Walking Beauty (TWB)



Dalam team The Walking Beauty, kami semua dimasukkan ke dalam support group bersama beauticians lain yang sama misi, iaitu menambah pendapatan dengan membuat full time / part time spa.  Sebab tu kami sentiasa bersemangat tau!



Jom tengok sedikit testimoni dari team kami


Baru habis training terus boleh dapat customer




Lagi sorang ahli TWB.  Baru habis training terus pulun dapat customer



Kursus spa yang praktikal. 4 orang student berkursus di malam hari sebab siang agak sibuk dengan urusan lain





Nak tau, sebenarnya kan kursus spa bergerak The Walking Beauty ni bukan sekadar spa tau.  Anda akan dapat menikmati peluang untuk mendapat 4 penjuru income, dan kadang-kadang boleh jadi 5! Haa macam mana pulak tu? 

Jom daftar dulu, masa berkursus akan diberitahu apa dia penjuru income yang lain tu.


Berapa yuran nak daftar kursus spa The Walking Beauty ni?  Bulan ni yuran masih lagi  RM1,299.  Tapi tak pasti lah sampai bila Puan Founder akan kekalkan harga ni.  Kena grab cepat ni!

Dengan yuran ni, anda akan dapat produk-produk Shaklee yang super power tau.
yelah TWB ni Spa Shaklee, makanya dapatlah produk Shaklee yang telah diuji secara klinikal tau, haaaa kami di TWB tak guna sebarangan produk untuk spa kami.



CEPAT CEPAT, JANGAN DOK TUNGGU-TUNGGU LAGI.
RAMAI DAH MERASA SENANGNYA BUAT DUIT DENGAN SPA TWB NI.


WHATSAPP SEKARANG!.


KLIK SINI, KITA BORAK-BORAK




No comments:

Post a Comment

Saya Bakal Berjaya Turunkan Berat Badan sebanyak 10kg

Assalamualaikum & hai,  Semua orang inginkan kehidupan yang sihat kan.  Pemakanan sihat, selalu exercise, baru lah kita akan ras...