Sunday 13 August 2017

Pakej Belajar Spa Murah - The Walking Beauty Project

Salam gorgeous!

Semangat lain macam Imin sejak kebelakangan ni.  Semangat dengan aura pakej terbaru spa bergerak (mobile spa) The Walking Beauty (TWB) ni tau.

Kami di TWB ni sentiasa ada kelas dan kursus spa untuk semua wanita di luar sana yang berminat untuk menjalankan bisnes spa dengan modal yang sangat minimum dan murah! Ilmu kecantikan luaran dan dalaman, siapa tak nak kan ๐Ÿ˜‰ .

Ok,  bulan Ogos 2017 ni, TWB menawarkan pakej Home & Mobile Spa yang insyaAllah akan membuatkan anda teruja. Sebabnya, pakej spa murah ini bukan sekadar mengajar ilmu facial sahaja, malah pakej spa murah ini akan turut diajar berkenaan Herba Natural Sauna, body scrub & protein milk bath. 

Nampak tak kenapa Imin excited sangat dengan pakej spa murah yang baru ni.. ๐Ÿ˜„
Mana nak dapat empat ilmu sekaligus dalam satu harga. Harga yang sangat lah berbaloi untuk dimodalkan sebagai permulaan bisnes.

Eh bukan itu je, selain 4 dalam 1 kursus pakej spa murah ni, anda akan dapat

  • Trial kit spa
  • skin analyzer
Trial Kit Spa ni pula anda akan diberikan juga peralatan asas spa seperti di bawah :-

1. headband = 1
2. span muka = 2
3. berus muka = 1
4. mangkuk kecil = 1

Itu je pakej spa murah ni bagi? eh bukan. Ada lagi ni. Selain apa yang disebut di atas, anda juga akan dapat produk-produk supplement kesihatan dan kecantikan yang ni -:

1. Vivix
2. Collagen powder
3. Vitamin C Sustained Release.

MENARIKKAN! Ketiga-tiga supplemen di atas ni bukan supplemen timbang kilo tau.  Supplemen ni dari Syarikat No. 1 supplemen di US yang dah lama bertapak di Malaysia ni.  Kesemua supplemen ni ada ujian klinikal, jangan risau ye.

Pakej spa murah TWB 2017

Dengan pakej spa murah RM899 ni anda akan dapat kesemua di atas.  Nampak tak besarnya nilai RM899 untuk memulakan satu bisnes spa. Bayaran Rm899 bukan setakat ilmu 4 dalam 1, tetapi lebih dari itu.  Pakej spa murah ini yang akan menampakkan eksklusifnya untuk sesiapa yang berminat untuk memulakan bisnes spa.

Dan tak berakhir di situ. Selepas kursus spa, anda akan dimasukkan di dalam secret group telegram dan Facebook sebagai lifetime support. Anda akan berada di dalam support ini selagi anda masih menggunakan produk yang digunakan di bawah TWB. Ada tips, perkongsian, perbincangan mengenai spa dan nutrisi kecantikan.  Kiranya lepas kursus anda tidaklah dibiar terkontang kanting untuk menguruskan bisnes spa anda.  Tetap akan dibimbing. Ha, amacam, best kannn ๐Ÿ˜„

Selepas anda menamatkan kursus dengan pakej spa murah ini, anda secara rasminya telah menjadi ahli TWB. ๐Ÿ˜˜
Anda layak untuk mendapat consultation berkenaan kecantikan dan kesihatan daripada Pakar Nutrisi yang bertauliah.

 Dan anda juga dapat menyertai pakej percutian ke luar negara setiap tahun.  Bulan September ni TWB ni akan ke Maldives, tapi Kak Imin tak dapat join atas sebab-sebab tertentu. aduiiii frust tau.  Takpe, dengar katanya tahun depan akan ke Paris. Wah, lagi meletop kan!

Jadi tunggu apa lagi wahai adik-adik, kakak-kakak yang cun sekalian.  Jom ramai-ramai kita join TWB ni untuk pakej spa murah ni.  Bulan ni je ye pengambilan untuk agen-agen baru TWB.

Takkan tak nak kot belajar cara mencari duit dengan pakej spa murah.  Pada sesiapa yang ingin mencari pendapatan sampingan atau sebagai pendapatan utama, boleh whatsapp Imin di 017-603 9226.  Kita borak lebih dekat situ nanti ye.




No comments:

Post a Comment

Saya Bakal Berjaya Turunkan Berat Badan sebanyak 10kg

Assalamualaikum & hai,  Semua orang inginkan kehidupan yang sihat kan.  Pemakanan sihat, selalu exercise, baru lah kita akan ras...