Monday 6 November 2017

Belajar spa konsep ala carte?

Salam & hai,

Ada tak sesiapa pembaca blog ni yang berminat nak buat bisnes spa?  Nak lagi best join buat spa dengan team kami di The Walking Beauty.  πŸ˜‰. Banyak kelebihan yang anda dapat kalau anda join kami tau.

Kursus spa di The Walking Beauty merupakan kursus spa mampu milik. Yelah kan yuran sebanyak RM999 anda dah mampu kuasai 5 ilmu spa iaitu facial, body scrub, sauna, aura bath, foot & hand spa.  Bukan tu je, anda akan dapat sijil, trial kit spa, beauty product dari Shaklee, manual yang padat sekali dengn kitab harga sebagai panduan, dan juga ada support group.

Yang di atas memang pakej lengkap dah. Akan tetapi buat anda yang budget tidak cukup untuk belajar kesemua di atas, anda masih berpeluang untuk menambah ilmu spa. Haaaa menarikkan. Ni namanya belajar spa konsep ala carte.

Cuba tengok poster bawah ni.


Ala carte ni pecahan untuk 5 kursus spa, kiranya pada sesiapa yang berminat tetapi kekangan kewangan boleh lah belajar salah satu dari 5 ilmu spa di atas. Yuran untuk setiap kursus spa ala carte adalah seperti di bawah :-
 ** body scrub - RM399, 
 ** facial relaxing treatment - RM299, 
 ** foot and hand spa - RM199, 
 ** herba aroma sauna - RM99
**  aroma milk bath - RM99

Ha, nampak tak, clear tak pecahan yuran kursus spa tu. Dengan memilih salah satu kursu di atas, anda layak untuk dimasukkan ke dalam support group telegram The Walking Beauty Newbies.  Anda akan dapat tips, info berkenaan spa, boleh bertanya apa-apa soalan spa di group itu.

Dan sekiranya anda sudah upgrade ke full package, anda juga layak untuk mengikuti trip videoshooting keluar negara setiap tahun.  Boleh baca di sini [Kursus spa TWB yang best]. Cara nak upgrade sangatlah mudah. Tu kalau siapa yang ambik kursus spa ala carte saya akan ceritakan lebih lagi.

 Nampak tak peluang apa yang akan dapat sekiranya menyertai kursus spa bersama kami di The Walking Beauty. Seronok tau, saya sendiri rasa bersyukur sangat dapat kenal dengan group ni.  Sebab tu saya mengajak anda yang lain untuk turut serta sama πŸ˜‰

Sesiapa nak bertanya lebih lanjut boleh hubungi saya ye. Saya sedia menjawab persoalan anda πŸ˜ƒ

Imin Yusoff
017.603.9226


No comments:

Post a Comment

Saya Bakal Berjaya Turunkan Berat Badan sebanyak 10kg

Assalamualaikum & hai,  Semua orang inginkan kehidupan yang sihat kan.  Pemakanan sihat, selalu exercise, baru lah kita akan ras...