Wednesday 20 September 2017

Cabaran Cun & Kurus dalam 60 hari

Assalamualaikum,

Perasan tak apa persamaan masalah-masalah bagi semua wanita.  Maksudnya yang melibatkan dengan dalaman diri wanita itu sendiri?

Kebanyakan wanita di luar sana terlalu sibuk dengan urusan kerja harian dan kerja di rumah menyebabkan badan dan diri akan cepat nampak tua sebelum waktunya.  Salah satu penyebab anda kelihatan tua adalah disebabkan kekurangan nutrisi di dalam badan. Yelah dengan kesibukan harian yang padat, agak sukar untuk mengatur jadual pemakanan kita yang lengkap.  Jauh sekali untuk dapat mencuri masa untuk exercise pulak kan.

Siapa je suka nak nampak tua sebelum waktu kan? hehe.  Haa, sebab itulah bulan ni Shaklee buat offer yang kiranya SPECIAL la untuk wanita semua.  Shaklee ni satu-satunya syarikat supplement yang menyahut cabaran untuk Landmark Study tau. Bukan setakat beribu ujian klinikal. 

 Landmark Study ni kesan jangka masa panjang (30 tahun ke atas) bilamana seseorang yang mengamalkan Shaklee. Takpe, yang ni kita cerita lain entry je.

Berbalik pada promosi Shaklee pada bulan ini.  September 2017 ni, Shaklee menawarkan promosi set The Radiant 4.  Ni setnya :-

ESP, Vitamin C Sustained Release, GLA Complex, Collagen Powder (setiap fungsi ini saling melengkapi untuk mendapatkan hasil yang sangat mengkagumkan)


Dengan set di atas ni, kami di team The Walking Beauty menganjurkan 2 challenge kepada sesiapa yang berminat.

1.  The Radiant Skin Challenge - RM 669




2.  The Radiant & Slimming Challenge



Untuk setiap penyertaan "Cabaran Kurus dan Cantik 60 Hari", akan dapat menikmati tawaran ini :-
  • produk Shaklee yang digunakan khas untuk fokus dalam cabaran ini 
  • keahlian Shaklee selama setahun
  • Consultation & mentoring one to one sehingga anda mendapat hasilnya
  • Free facial treatment dari ahli The Walking Beauty Project yang berdekatan dengan anda
  • di penghujung cabaran, akan ada pemenang yang akan dipilih


Amacam, BESTKAN "Cabaran Kurus dan Cantik 60 hari" ni.  Anda sendiri akan nampak perubahan dan pembaharuan dalam diri anda selepas 60 hari.

Cabaran ini akan dipantau oleh founder The Walking Beauty ni, Puan Ainul.  Beliau sendiri pernah mengalami zaman tua sebelum waktu tu disebabkan kekurangan nutrisi, tekanan kerja dan sebagainya.

Bezakan dulu dan sekarang?
The power of superb nutrition 😉

Siapa kata wanita yang sibuk bekerjaya di siang hari dan menyambung pula tugas sebagai ibu dan isteri di rumah di malam hari tidak boleh untuk kelihatan menarik.  Kalau bukan untuk orang lain pun, kita kena fikirkan untuk diri sendiri. Betul kan!

Dengan menyertai "Cabaran kurus dan cantik 60 hari ini, anda akan dapat apa yang anda inginkan untuk diri anda sendiri. 😉

BEAUTY IS PAIN
- nak CANTIK, kena DISIPLIN
- nak CANTIK, kena INVEST DUIT
- nak CANTIK, kena BERKORBAN


"Cabaran Kurus dan Cantik 60 hari" ditutup pada 30 September 2017.

INGINKAN HASIL DAN KESAN PADA DIRI ANDA? INVEST SEDIKIT DUIT UNTUK SEBUAH ILMU.


Imin Yusoff
The Walking Beauty Project
017.603.9226

No comments:

Post a Comment

Saya Bakal Berjaya Turunkan Berat Badan sebanyak 10kg

Assalamualaikum & hai,  Semua orang inginkan kehidupan yang sihat kan.  Pemakanan sihat, selalu exercise, baru lah kita akan ras...