Thursday 2 November 2017

Kenapa mesti pilih The Walking Beauty Project?

Salam,

Dengan keadaan ekonomi yang sangat tak menentu sekarang ni, dah ramai antara kita yang membuat pendapatan sampingan untuk menampung kos hidup yang makin lama makin tinggi. Adusss, siapa je tak terasakan.

Pernah tak gojes ladies dekat luar sana terfikir untuk mencari pendapatan sampingan/pendapatan tetap dengan mobile spa / home spa?


Haaaaa! kalau pernah terlintas untuk menjalankan bisnes spa ni kami di The Walking Beauty Project ada jawapan dan penyelesaiannya 😉


The Walking Beauty Project ni adalah konsep spa tanpa kedai yang direka khas untuk golongan wanita yang tercari-cari bisnes yang SIMPLE, MUDAH, FUN yang dapat memberi pulangan yang lumayan.  Amacam?? Best kan!

Di The Walking Beauty Project ni, anda akan diajar untuk miliki Spa atas nama sendiri dengan kos yang sangat murah, dan yang sangat minima. Bukan tu je tau, anda akan dapat juga recurring income melalui agen spa yang didaftarkan di bawah anda  Ni namanya income 4 penjuru 😊.

Anda tau tak, antara kelebihan bisnes mobile spa tanpa kedai ni ialah risiko untuk bankrap tiada sebab modal tersangatlah kecil tau.  Selain tu, dengan bisnes mobile spa ni anda boleh buat bisnes ni di mana-mana saje, tak kiralah waktu balik kampung ke, waktu bercuti ke.

ni salah seorang ahli The Waking Beauty Project di Australia.  Facialkan student di sana



Ahli The Walking Beauty Project di Dubai


Apa yang diajar jika anda sertai The Walking Beauty Project?
Anda akan belajar facial, body scrub, sauna, aura bath, foot & hand spa.  Percaya tak kesemua kursus di atas yurannya sangatlah murah,tak sampai RM1000 pun tau. Eh betul memang kena percaya sebab dah berapa ramai yang join tau.  Ok kalau tak percaya jugak boleh contact saya hehe 😊

Bukan ilmu tu je dapat tau, anda akan dapat sijil, membership Shaklee dan juga beauty produk dari Shaklee.  Shaklee ni kesemua vitamin dan produk ada ujian klinikal tau, sebab tu kami di The Walking Beauty Project sangat yakin menggunakan produk Shaklee dalam spa kami.

Disamping itu, jika anda sertai The Walking Beauty ni, kita ada support group tau. Support group ni penting untuk semua ahli beauticians rujuk jika ada sebarang masalah sewaktu atau selepas aktiviti spa masing-masing.  Puan founder The Walking Beauty sendiri banyak bagi tips dan info dalam support group tu. Takdelah kita rasa terkontang kanting lepas kursus kan.

Selain tu, kami di The Walking Beauty boleh mendapat rujukan dari nutritionist bertauliah tau untuk produk yang kami gunakan. haaa, lagilah mudah nak dapatkan sebarang info produkkan.

Dan yang syoknya, jika anda sertai The Walking Beauty Project, anda berpeluang untuk melancong keluar negara setiap tahun, dengan kos yang agak murah!


The Walking Beauty di Melbourne, 2015

 The Walking Beauty di Perth, 2016

The Walking Beauty di Maldives, 2017

dan, tahun depan akan ke mana pulak rasanya? PARIS!!!!
iye, betullah tu.  Puan Founder The Walking Beauty akan bawak ahli ke sini pulak. Amacam?? 😉😘


Berminat nak join kursus spa dengan The Walking Beauty Project tak?  Jangan risau jika anda bukan di Selangor, sebabnya taklimat Business Opportunity Presentation berkenaan ni boleh dibuat di tempat luar Selangor, untuk memberi maklumat dengan lebih terperinci.

Kalau anda ingin tahu lebih lanjut berkenaan kursus spa The Walking Beauty,boleh hubungi saya.

Imin Yusoff
017.603.9226







No comments:

Post a Comment

Saya Bakal Berjaya Turunkan Berat Badan sebanyak 10kg

Assalamualaikum & hai,  Semua orang inginkan kehidupan yang sihat kan.  Pemakanan sihat, selalu exercise, baru lah kita akan ras...