Sunday 5 November 2017

Pakej kursus spa mampu milik

Salam & hai,

Setakat ini, dah pelbagai jenis pakej kursus spa yang kami di The Walking Beauty dah tawarkan.  Untuk bulan November ni, pakej dah kembali ke normal iaitu serendah RM999.


normal pakej di The Walking Beauty

Dengan pakej RM999 ni anda akan dapat belajar ilmu yang sangat komprehensif, sangat padat, sangat praktikal, sangat mudah, sangat berbaloi dengan harga yang diberi. Semua sangat kan 😄. Tapi betul tau.

Kursus spa pula sangat praktikal sebabnya kesemua modul telah dipadatkan untuk memberi peluang anda menjalankan spa anda sejurus selesai kursus spa.  Haaa, hebatkan.  Ehhh jangan rasa takut-takut nak mulakan, sebab langkah pertama itulah yang akan membawa anda ke seribu langkah seterusnya.

Lepas tamat kursus spa, anda akan dimasukkan ke dalam support group The Walking Beauty di Telegram.  Support group ni kekuatan yang ada dalam kumpulan ni.  Sebarang pertanyaan, persoalan, perbincangan, tips dan info mengenai spa dibincangkan di sini. Ha, takdelah anda rasa tak tahu mana nak refer kalau ada sebarang permasalahan semasa anda menjalankan spa dengan customer, betul kan?

Konsep spa The Walking Beauty ni adalah mobile spa / spa bergerak.  Permintaan sangat banyak pada zaman sekarang ni tau untuk mobile spa.  Yelah, konsep mobile spa ni kan memudahkan pada customer untuk merasai nikmat spa hanya di rumah tanpa perlu mereka bergerak ke mana-mana.

Mobile spa bermaksud anda tidak perlu membayar sewa yang tinggi untuk memulakan operasi business anda ni tau.  Dah jimat kos untuk sewa kan.  Anda tidak perlu membuat loan bank untuk memulakan bisnes ni tau, bermakna risiko untuk bankrup memang tiada.

Jom kalau anda berminat nak tau lebih detail, lebih info berkenaan kursus spa The Walking Beauty ni boleh hubungi Imin di 017.603.9226 😉




No comments:

Post a Comment

Saya Bakal Berjaya Turunkan Berat Badan sebanyak 10kg

Assalamualaikum & hai,  Semua orang inginkan kehidupan yang sihat kan.  Pemakanan sihat, selalu exercise, baru lah kita akan ras...