Sunday 7 January 2018

Apa istimewanya kursus spa dengan The Walking Beauty Project


Salam,

Zaman sekarang ni kan, keadaan ekonomi memaksa ramai orang membuat lebih dari 1 kerja, betul kan. Salah satu kerja sambilan yang boleh dibuat ialah spa.

Banyak tawaran kursus spa bila kita buka sosial media.  Salah satu nilah, belajar 6+1 kursus spa dengan The Walking Beauty Project.


Pengasas The Walking Beauty, Puan Ainul Shahrazad


Ok, anda tau tak belajar spa dengan The Walking Beauty ni cuma makan masa sehari saja! TAPI walaupun sehari je, teknik yang diajar yang sangat komprehensif, sangat padat, dan praktikal seorang dengan seorang ni sangat best tau.

Lepas habis training pun siap esoknya dah siap boleh jalankan dah bisnes spa ni.  Mudah sangat bila ada formula yang best ni.

Lagi satu, dengan kursus spa The Walking Beauty ni lah satu-satunya yang ada 4 penjuru income, dan ada masa boleh jadi 5. Menarikkan 😎 .  Bab ni kita boleh bagi tahu anda details bila anda dah daftar je dengan kami di The Walking Beauty.

Selain tu, masa kita jalankan spa, berapa pun upah spa yang dapat, 100% masuk poket sendiri.  Takde pun % kena bahagi dengan The Walking Beauty pun.  Baru lah berbaloi & best kan. 😉

Di The Walking Beauty kami menggunakan produk yang 100% natural yang tiada bahan kimia berbahaya. Yang ada ujian klinikal, yang ada dermatology tested. haaaa, amacam. 

Kalau ada sebarang permasalah timbul berkenaan produk, berkenaan isu spa ke kita ada support team yang akan tetap saling membantu antara satu sama lain. Bukan kata lepas habis kursus, habis macam tu je. Dalam support group ni founder akan selalu bagi tips lagi. Huishhh memang syoklah.. 

Dan yang paling syok kan, dengan The Walking Beauty lah satu-satunya kursus spa yang ada buat trip jalan-jalan holiday dengan semua ahli. Boleh baca sini untuk details trip yang lepas - lepas  ---> Klik sini.  Masa ni yuran bawah RM1k, bermula Mac 2018 yuran kursus The Walking Beauty dah jadi RM1,299.

Haaaa anda nampak tak beza berbezanya kalau anda sertai kami dia The Walking Beauty.  Kalau nak tau lebih details boleh roger Kak Imin okeh.


Imin Yusoff
Certified Beauty Trainer
017.603.9226






No comments:

Post a Comment

Saya Bakal Berjaya Turunkan Berat Badan sebanyak 10kg

Assalamualaikum & hai,  Semua orang inginkan kehidupan yang sihat kan.  Pemakanan sihat, selalu exercise, baru lah kita akan ras...