Tuesday 2 January 2018

Buat duit dengan spa bergerak

Salam gojes,

Biasa dengarkan perumpaan orang tua yang kata duit macam air.  Senang sangat mengalirnya kan.  Yelah dapat duit gaji, kita dah nak kena bayar itu ini macam-macam hutang bank la, bil, belanja harian family semualah.  Normal la tu kan.

Tapi tau tak, sedar tak dengan ilmu yang kita ada kita dapat tambahkan balik duit. Ayat syok dia Magnet Duit gtu. Haaaa betul la tu.  Apa yang Kak Imin nak bagi tau ni pasal ilmu spa.  Home spa, spa bergerak (mobile spa) memang trend sekarang ni.  Ilmu spa dari The Walking Beauty ni bukan calang-calang tau.

Ada diantara ahli The Walking Beauty ni dari kalangan pelajar Universiti, pensyarah, nurse, suri rumah, cikgu, eh ramai la.  Dengan ilmu spa ni, bila-bila je, mana-mana je kita boleh buat duit.

Meh tengok apa yang ahli The Walking Beauty share kan di support group berkenaan spa bergerak Ni.

Comelkan.  Suami isteri yang terpaksa berjauhan, tapi tetap sweet je.  Siap hadiahkan facial lagi untuk isteri.


Sehari ni tau dalam 2 jam pakej spa yang ditawar


Betul la tu. Pandai ambik peluang memang mudah macam nilah.


Weekend pun duit masuk tau, bukan keluar je


Baru sehari habis training, terus berderet slot masuk


Siapa nak bagi kan


Betul.. rezeki kan.

Tu antara beribu feedback yang dapat dari geng-geng TWB ni.  Ilmu spa bergerak Ni sangatlah bernilai tau.  Selagi Kita guna ilmu tu insyaAllah rezeki akan ada.  Katakan korang yang baru habis training, macam lupa atau Ada masalah berbangkit, boleh je tanya sebarang soalan dekat support group.  Takdelah rasa takut atau tak konfidenkan. 

Bermula Januari 2018 ni, yuran untuk belajar 6 kursus spa + 1 advance course adalah sebanyak RM1,199. Nak Tau lebih pasal kursus spa bergerak ni boleh hubungi Kak Imin di sini 017-6039226.

Imin Yusoff


No comments:

Post a Comment

Saya Bakal Berjaya Turunkan Berat Badan sebanyak 10kg

Assalamualaikum & hai,  Semua orang inginkan kehidupan yang sihat kan.  Pemakanan sihat, selalu exercise, baru lah kita akan ras...