Saturday 9 February 2019

Kursus Mobile Spa Termurah 2019

Salam & hai,


Anda ada masalah untuk mencari kelas spa yang murah dan berbaloi?

Jangan risau, kerana kami di The Walking Beauty Project (TWB) ada menawarkan kursus spa yang anda cari tu, iaitu kursus spa yang termurah di pasaran. 





Krnapa saya kata kursus spa ni yang Termurah di pasaran? 

 Ini kerana dengan yuran yang dibayar, anda akan dapat belajar 5 kursus spa iaitu :-



facial



body scrub



aura milk bath



sauna



hand & foot spa


Selain itu anda juga akan mendapat ilmu bagaimana untuk set-up bisnes spa anda.  Kiranya kursus spa TWB adalah 5 plus 1!  Huishh, bayar satu harga tapi dapat belajar kesemua di atas, memang sangatlah berbaloi.





Anda akan mendapat kesemua yang ada di dalam gambar ini sekiranya anda mengambil pakej penuh kursus spa dengan TWB.



Seperti yang ada di dalam gambar di atas, anda akan mendapat :
👉Trolley Beg SPA
👉Skin Analyzer
👉Ion massage
👉Trial kit Spa
👉Sijil

BONUS yang anda dapat selepas menyertai kursus spa ni pula ialah :
✔ module lengkap
✔ support group
✔ beauty products lengkap
✔ basic tools
✔ lifetime coaching
✔ income 6 penjuru

Selesai sahaja kursus anda boleh terus mencari customer dan menjalankan kerja-kerja spa. 

Menarikkan? 
Kejap ada lagi menariknya.

Kursus yang anda belajar ni, produk-produk yang digunakan sangat tahan lama tau. Berbulan-bulan baru habis. Dan bukannya perlu dibeli kesemua terus.

Ilmu ini anda boleh gunakan selama mana anda mahu. Yelah, bila Kita Ada ilmu, mudah untuk Kita mencari duit tambahan. Betul kan? Gunakan saja ilmu yang ada, pergilah mana-mana pun, duit boleh menjadi magnet. Balik kampung, pergi bercuti, waktu lunch di pejabat pun Ada yang sempat.

Berapa kos yuran ?
Dengan RM2,999, anda mampu untuk mendapat kesemua di atas.  Ilmu yang boleh diguna pakai selama mana yang anda mahu.



Nampak tak dengan satu yuran anda akan mendapat senarai di atas.  Yang mana anda boleh terus menjalankan kerja-kerja spa dan set appointment sejurus selesai kursus spa TWB.  


Anda tak perlu risau tentang mana nak dapat barang-barang spa, nak kena beli skincare pulak, beg spa lagi.  Semua tu akan memakan masa.


Anda tahu tak, ada sebilangan wanita di luar sana yang mengikuti kursus spa yg mana bukan dengan TWB, sesudah habis kursus, ada di antara mereka yang tidak dapat atau tidak tahu bagaimana untuk memulakan bisnes spa masing-masing.


Tetapi TIDAK dengan TWB.  Dengan yuran yang dibayar tadi, selain apa yang saya huraikan apa yang anda dapat, anda juga akan dimasukkan ke dalam support group khas utk ahli-ahli TWB.  




Di sini lah lifetime coaching akan sentiasa berjalan untuk setiap ahli walaupun anda sudah habis kursus spa.  Anda tidak akan dibiarkan tanpa guidelines.  Walaupun anda baru habis kursus, dengan coaching berterusan anda pasti akan yakin untuk terus menggerakkan bisnes spa anda.


Huish, dah la dapat barang-barang spa, belajar 5 + 1 kursus, dapat pula coaching dalam support group.  Punyalah jimat dengan satu yuran dapat merasa kesemua ni tau!


Bukan sedikit tau nilai yang anda bakal dapat dengan yuran tersebut.  Nilai vs yuran, anda akan nampak yang mana kursus spa TWB adalah kursus spa yang termurah di pasaran.  ALL IN 1 ❤


Macam mana?
Anda nak join kami?
Nak grab kursus spa termurah di pasaran?




Salah seorang peserta yang grab pakej kursus TWB. Habis kursus, dah ada deretan  customers yang menunggu.



Kursus yang kami tawarkan adalah one to one, bukan ramai-ramai. Ini kerana kami ingin memastikan anda lebih mudah faham setiap praktikal yang dijalankan sewaktu kursus.


Jom cepat hubungi saya untuk mengetahui lebih lanjut berkenaan kursus spa termurah ni.

Sila klik link di bawah untuk pertanyaan lanjut
017-6039226



Imin Yusoff

Beautician & Trainer 
The Walking Beauty Project











No comments:

Post a Comment

Saya Bakal Berjaya Turunkan Berat Badan sebanyak 10kg

Assalamualaikum & hai,  Semua orang inginkan kehidupan yang sihat kan.  Pemakanan sihat, selalu exercise, baru lah kita akan ras...