Wednesday 6 March 2019

Part Time Job Mobile Spa

Salam & hai,

Zaman sekarang ni kan, rata-rata ada je di kalangan kita yang membuat part time job untuk dapatkan extra income, walaupun dah ada kerja tetap.  Ada yang buat mini catering, gubahan hantaran, menjahit dan sebagainya lah selagi ada permintaan kan.

Anda tahu tak, permintaan yang boleh dikatakan agak tinggi demand di kalangan wanita-wanita tak kiralah yang bekerja atau pun suri rumah, adalah SPA.  Iye, spa.  Situlah tempat di mana mereka boleh rileks dan berehat.

Tapi, disebabkan ada kekangan yang macam-macam, samada masa, anak takde siapa yang menjaga, malas nak keluar dan mencari parking yang mungkin akan memakan masa, makanya di sinilah permintaan utk MOBILE SPA ada!




Perkhidmatan mobile spa ni, kami yang akan bergerak ke rumah customer



Part time mobile spa agak lumayan tau sebenarnya.  Jom tengok antara testimoni yang ada ni.








Tahun 2019 ni Kan, kami di TWB ingin berikan anda 2 pilihan yang super duper menarik.  Jom tengok ni.

Pakej Silver - RM1,999


Ini ialah list produk dan barang yang bakal anda dapat sekiranya memilih Pakej Silver



Pakej Gold - RM2,999



Manakala ini pula ialah list produk dan barang yang bakal anda dapat sekiranya memilih Pakej Gold


Untuk perbandingan lebih jelas, and boleh refer pada table di atas.


Haaaa Kan dah cakap, pilihan yang menarik sangat ni Kan. Tapi percayalah walau apa pun pilihan anda, NILAI yang anda bakal dapat selepas menyertai kursus spa dengan kami adalah jauh lebih menarik tau! 

Sebabnya, bila anda sudah mempunya ilmu mobile spa ni, pergi jelah kemana pun, anda mampu untuk membuat duit!. TRUST ME.

Balik kampung, pergi bercuti, waktu santai pun anda mampu untuk memdapat income extra.  uniknya mobile spa TWB ni Kita ada 6 penjuru income. Ada cara untuk anda mendapat ke semua penjuru income ni dengan mudah tau.

Habis training spa, dah boleh terus apply ilmu, dah boleh terus buat income secara part time. Waktu lunch di office pun masih sempat lagi tau sebenarnya. 😉

Amacam? Nak jadi part of our Alumni Team?

Boleh hubungi saya di sini 017-6039226


Imin Yusoff
The Walking Beauty Project





No comments:

Post a Comment

Saya Bakal Berjaya Turunkan Berat Badan sebanyak 10kg

Assalamualaikum & hai,  Semua orang inginkan kehidupan yang sihat kan.  Pemakanan sihat, selalu exercise, baru lah kita akan ras...