Tuesday 19 March 2019

Bisnes Mobile Spa Satu Pelaburan Bisnes Yang Bijak?

Salam & Hai,

Biasa kita dengar pelaburan ramai orang buat dengan emas atau kewangan kan. Ni yang paling biasalah.

Anda tahu tak, ada lagi satu cabang pelaburan bijak yang boleh anda ceburi? Haaaaa wanita yang buat pelaburan ni tau. 


PELABURAN MOBILE SPA.


Sebab-sebab di bawah inilah yang saya tegas mengatakan yang bisnes mobile spa merupakan pelaburan yang bijak.


1. Modal rendah



Dengan modal serendah RM2,999 ataupun RM1,999 anda mampu memiliki bisnes yang everlasting!. Yelah, bila seseorang tu berilmu, pergilah ke mana saja, skills dan ilmu ada, anda cuma perlu apply kan saja ilmu. Mesti anda berpuas hati punya lah.  Ni kos bukan hanya yuran semata tau. Ni dah termasuk sekali dengan segala produk dan beg spa.



2.  Naik 'pangkat'

Haaa yang ni cuma ada dalam bisnes mobile spa The Walking Beauty (TWB). Sebab TWB ni selain memggunakan produk Shaklee, kami menggunakan sistem Shaklee juga .  Yelah, sama macam kerja di office, kita mesti nak ada naik gred semua kan. It's possible dalam TWB! 


3.  Overseas trip
Shaklee trip ke Switzerland tahun 2020

Team TWB trip setiap tahun pun ke oversea.

Haa ni, dengan join bisnes mobile spa ni, anda juga BERPELUANG untuk mentadabbur bumi Allah tau. Peluang menyertai overseas trip setiap tahun.

Samada dengan team TWB sendiri atau pun peluang dengan team Shaklee. 



4.  Tanpa kedai

Bisnes yang tak perlu bayar sewa kedai, bil, gaji pekerja. Kesemua income yang dapat dari servis spa adalah 100% milik sendiri.



5.  Rendah risiko

Ini disebabkan peluang untuk muflis dengan bisnes ini langsung tiada!. 


6.  Produk hebat yang ada ujian klinikal
Tindakan dan pelaburan yang bijak ni tau. Yelah nak buat bisnes kita mestilah memilih produk yang hebat supaya hasilnya hebat! Produk spa kesemua ada ujian klinikal, skincare pula memgambil masa 8 tahun kajian. 


7.  Masa fleksibel

Kerja dengan mobile spa ni anda langsung tidak terikat dengan masa, tak kira lah dibuat secara sepenuh masa atau sambilan. Anda bebas menentukan waktu mengikut kesesuaian anda.


8.  6 penjuru income
Salah satu penjuru income yang anda berpeluang dapat dengan mobile spa TWB, selain dari instant cash dari servis spa

Haaaa, percaya tak dengan mobile spa TWB,  anda berpeluang untuk menjana income dari 6 penjuru. Salah satu dari servis spa. Perlu ke penjuru lain? Ehhh mesti! Sebabnya ada masa yang kita sendiri tak dapat untuk membuat spa, contoh, sendiri atau ada di kalangan ahli keluarga yang tak sihat, clash dengan event lain.  Ni pentingnya income dari penjuru lain. Income tetap masuk walau anda tidak dapat membuat servis spa. Hebatkan😉



9.  Permintaan tinggi

Di mana ada wanita, permintaan untuk bisnes ini tetap ada.  Ada masa bukan wanita tu sendiri yang book slot, tapi suami atau anak yang menghadiahkan spa ke wanita ni. Nampak tak permintaan tetap ada.


10.  Kemahiran dan ilmu yang boleh diguna pakai sampai bila-bila

Percayalah ilmu dan kemahiran yang anda dapat, anda sangat boleh untuk membuat income dari situ. Magnet duitlah senang cerita. Yelah, cuma tinggal apply kan saja ilmu yang ada kan.



Haaa, nampakkan kenapa saya katakan yang bisnes mobile spa ni adalah pelaburan yang bijak.


Tapi, janganlah masuk kategori orang yang rugi tau. Maksudnya, anda join bisnes mobile spa ini, tapi anda langsung tak buat apa-apa untuk mendapatkan income.  Sedangkan dah dinyatakan tadi bukan satu penjuru income yang anda boleh grab. 6 tau. 6 penjuru income.


So how? 
Berminat nak jadi sebahagian team kami?
Berminat nak tahu lebih pasal pelaburan yang bijak ni?

Jom klik link sini untuk sebarang pertanyaan.
0176039226


Imin Yusoff
The Walking Beauty Project

No comments:

Post a Comment

Saya Bakal Berjaya Turunkan Berat Badan sebanyak 10kg

Assalamualaikum & hai,  Semua orang inginkan kehidupan yang sihat kan.  Pemakanan sihat, selalu exercise, baru lah kita akan ras...