Friday 15 March 2019

Mobile Spa Bantu Wanita Jana Pendapatan

Salam & Hai


Anda tahu tak, mobile spa adalah salah satu cabang bagi wanita-wanita yang tercari-cari untuk menjana pendapatan dengan cara yang mudah tau.  Cuba tengok gambar-gambar ni dulu.  










Tu semua INSTANT CASH. Seronokkan.  Ni boleh dianggap sebagai penyelamat kewangan tak kira masa.  Sangat-sangat membantu para wanita di luar sana, tak kira apa status sekali pun untuk mampu menjana pendapatan melalui mobile spa.


Nak tahu apa rahsia yang membuatkan semua wanita ni boleh dan dapat menjana pendapatan samada sambilan atau sepenuh masa dengan mobile spa?  Jawapannya ialah MOBILE SPA THE WALKING BEAUTY (TWB) lah.... 


Ini kerana di mobile spa TWB, selain mendapat instant cash dari kerja-kerja dan aktiviti spa, terdapat juga lagi 5 PENJURU INCOME yang boleh kami grab.  Kesemua penjuru income yang ada dlm TWB ni 6 PENJURU INCOME. fuhhhh.. salah satunya instant cash tu lah. 


Ini salah seorang dari ahli Alumni TWB kami.  Mempunyai anak-anak yang masih bersekolah, dan seorang baby yang masih kecil, agak membantaskan pergerakan beliau untuk beraktiviti spa.  Tapi macam yang saya sebut tadi, untungnya kami di mobile spa TWB ni, tak sempat buat spa pun, boleh kejar penjuru income yang lain.  Inilah hasilnya.



Dengan mobile spa TWB ni anda akan berpeluang untuk menjana pendapatan tidak terhad dengan spa sahaja, anda masih berpeluang untuk menjana pendapatan dari penjuru yang lain.


Yelah ada masa kita tak sihat, ada masa yang membataskan pergerakan untuk keluar jumpa customer untuk berspa, tapi masih dapat menjana pendapatan. Amacam best kan!


Bukan semuanya buat full time ni tau. Ramai juga di kalangan ahli kami ni buat part time.  Waktu lunch di office pun boleh sempat untuk ber spa tau. Haaaa kami akan ajar skills dan teknik tu.


Kami juga akan ajar anda bagaimana untuk marketing, mencari customer, bagaimana tetapkan harga, apa pakej-pakej yang boleh dibuat. Banyak lagi sebenarnya. Selagi anda ikuti apa yang diajar, insyaAllah anda juga mampu untuk menjana pendapatan sama seperti wanita lain yang dalam Alumni TWB ni. 


Lagi satu contoh lain yang saya ingin kongsi ialah, bila anda ada ilmu berkaitan spa, ke mana tempat pun anda pergi anda mampu 'menarik' duit.  Sebabnya ada seorang ahli kami, pergi bercuti family day. Tanpa kelengkapan spa (yelah pergi holidaykan, mana dia nak bawa semua), tapi ilmu yang dia ada, dia dapat juga income dari situ. Macam mana cara? Haaaa tu semua rahsia TWB. Masa kursus baru kami terangkan ok 😊


Ada juga di kalangan ahli kami ibu tunggal yang ada masalah kesihatan. Beliau tak mampu untuk bergerak ke sana ke mari terlalu kerap, apa yang beliau buat, beliau banyak membuat Home spa. Tetap juga dapat menjana pendapatan tau. Ini yang saya katakan tadi, bila ilmu ada, anda praktikkan, anda sememangnya mudah untuk menjana pendapatan. 


Lagi satu yang bestnya (banyak yang best tau!), anda cuma perlu keluarkan modal untuk ikuti kursus ini sekali sahaja, tapi pulangan akan dapat berkali-kali!. Produk yang kami gunakan pun mengambil masa 6 bulan ke atas tahannya.


Jom, ada yang berminat nak tahu lebih bagaimana untuk menjana pendapatan dengan mobile spa TWB? 

Boleh klik link di sini untuk hubungi saya 
---> 0176039226




Imin Yusoff
Beautician & Trainer
The Walking Beauty Project





No comments:

Post a Comment

Saya Bakal Berjaya Turunkan Berat Badan sebanyak 10kg

Assalamualaikum & hai,  Semua orang inginkan kehidupan yang sihat kan.  Pemakanan sihat, selalu exercise, baru lah kita akan ras...