Thursday 12 April 2018

Buat Duit Dengan Mobile Spa


Salam,


Untuk adik-adik lepasan SPM ada terfikir tak nak buat apa sementara nak tunggu sambung belajar? Atau nak terus bekerja?  Zaman sekarang ni ramai yang dah mula bekerja, mencari duit seronok-seronok katanya kan.  



Bila pandai mencari duit ni.  Ada duit dalam tangan ni best kan, apa nak boleh buat, walau pun nilai sikit tapi cukup besar dah pada semua lepasan SPM ni.  Bagus tau, muda-muda dah pandai cari duit sendiri kan.  Ada yang kerja di fast food, kerja jadi promoter di shopping complex, ada yang ambil upah jahit baju sebab ada kemahiran tu.


Nak tahu tak baru-baru ni kan ada seorang lepasan SPM ni belajar kursus spa dengan kami di The Walking Beauty tau.

Sementara menunggu untuk sambung belajar di Universiti, dapat ilmu buat duit yang mudah dengan The Walking Beauty




Mesti ada yang fikirkan, "lahhhh dah masuk U, masa bila pulak nak apply ilmu spa ni? assignment lagi, kelas lagi"  - Sebab tu kami tekankan yang spa Shaklee ni adalah bisnes mudah.  Mudah untuk anda buat bila-bila masa, mengikut kesesuaian waktu anda sendiri.


Cuba tengok contoh bawah ni :-



Hawa, menggunakan peluang cuti semester untuk buat spa pada kawan-kawan



Mina, ambil peluang sewaktu bercuti untuk menambah income


MUDAH, SIMPLE, FUN itu yang kami di The Walking Beauty tekankan.  Tak semestinya dah mula masuk Universiti tak boleh sambil-sambil mencari duit kan?  Tengok contoh dua di atas ni.


Ada juga yang menggunakan peluang hari biasa selepas kuliah untuk spa dengan simple je.  Walaupun simple tapi duit tetap masuk tau!  Haa, amacam.  Ada cara sebenarnya bisnes mudah spa Shaklee ni sangat boleh membantu anda lepasan SPM untuk menjana pendapatan sendiri, mengikut masa sendiri.  


Kursus spa dengan The Walking Beauty ni pun tak lama, dalam masa sehari kami jamin anda akan dapat semua ilmu  5+1 spa.  


Aik, sehari je belajar semua? IYE, SEHARI JE.  Ada teknik yang sangat mudah tau.  Puan Founder kami dah padatkan semua kursus, semua info dan tips.


Nak tau tak apa rahsia yang bisnes mudah sangat tu dengan Spa Shaklee The Walking Beauty ni untuk jana pendapatan?
Boleh.  Tapi kena daftar dulu baru baru kita dedahkan masa kursus nanti. hehe.. 


Apa yang saya boleh katakan sini, kursus dengan spa Shaklee The Walking Beauty ni, buat pendapatan pun senang.  Siapa kata lepasan SPM suka buang masa je?  Jom buktikan yang anda lepasan SPM pun boleh dapat ilmu best ni.  Mudah-mudahan dipermudahkan menjana pendapatan lepas ni 😊  Mungkin juga dah tak perlu minta banyak dekat mak ayah untuk tanggung banyak-banyak perbelanjaan anda kan.


Buat yang tidak berpeluang menyambung pelajaran ke peringkat lebih tinggi, anda masih mampu untuk menjana pendapatan dengan bisnes mudah spa Shaklee ni.  Peluang dan ruang sentiasa terbuka pada sesiapa yang berminat.  Kami akan tunjukkan kepada anda memang bisnes ni sangat simple!


Anda tahu tak, salah satu keistimewaan apa yang membuatkan spa Shaklee The Walking Beauty ni lain dari kursus spa di luar sana ialah kami ada support group yang kuat.  Anda dah habis kursus lama pun tetap akan dapat belajar lagi, tetap akan dapat lagi info dan tips untuk lebih memudahkan bisnes anda nanti,


Seronok tau bila kita dapat jana pendapatan dengan bisnes mudah ni.  Kita tak perlu terkejar-kejar, kita sendiri set appointment, kita boleh dapat instant cash selepas servis spa.  ish nak tulis memang panjang berjela-jelah lah.


Nak tau lebih berkenaan spa Shaklee The Walking Beauty boleh baca link di bawah ni.  Yuran sekarang dah lain ye, bukan seperti dalam link di bawah.  Puan Founder dah menambah nilai pada pakej yang baru, lagi gempak!

:: The Walking Beauty Project ::



Jom la, jangan tunggu lagi.  Mana lagi nak dapat kursus dan bisnes yang mudah untuk lepasan SPM yang macam kami di The Walking Beauty tawarkan.  Grab peluang ni cepat!!


Jangan termenung lama sangat tau.  Klik bawah ni untuk tanya lebih lanjut berkenaan ni
< KLIK SINI >



Imin Yusoff
Certified Trainer 
The Walking Beauty Project


No comments:

Post a Comment

Saya Bakal Berjaya Turunkan Berat Badan sebanyak 10kg

Assalamualaikum & hai,  Semua orang inginkan kehidupan yang sihat kan.  Pemakanan sihat, selalu exercise, baru lah kita akan ras...