Tuesday 3 April 2018

Ilmu buat duit RM99?

Salam,

Ramai yang mengeluh gaji hakiki tak berapa cukup atau cukup-cukup makan je.  Ada macam-macam faktor penolak yang membuatkan seseorang untuk mencari pendapatan sampingan yang lain.

Tanggungan dan komitmen yang semakin banyak antara faktor-faktornya.  

Tahu tak dengan The Walking Beauty (TWB) anda para wanita diluar sana dapat membuat pendapatan sampingan dengan mudah saja.  Mudah bergerak, mudah dapat duit, mudah buat kerja?  Ramai dah ahli-ahli The Walking Beauty samada yang bergerak secara sepenuh masa atau sambilan yang merasa mudah dan seronok.  Yelah kena caranya, kena ilmunya memang mudah selagi ada usahakan.

Malah ada seorang pensyarah dalam kumpulan The Walking Beauty kami yang mampu menjana pendapatan sampingan hampir RM800 dengan hanya seminggu cuti sekolah! Fuhhh...  Ada juga yang baru join pun dengan mudahnya dapat mencari pendapatan sampingan dalam beberapa hari saje walaupun baru habis kursus.

Nak tau tak kenapa mudah sangat buat duit dengan The Walking Beauty ni?  Sebab kita ada mentor iaitu Puan Founder sendiri yang selalu memberi tunjuk ajar walaupun kursus spa dah lama habis. 

Untuk April ni, Puan Founder telah membuat satu projek baru iaitu #projekbuatduitTWB.
Projek ini hanya akan diadakan sebulan sahaja, pengambilan pula adalah sehingga 10hb April 2018.  Selepas itu beliau akan mengajar, menurunkan ilmu tentang bagaimana anda boleh membuat duit hari-hari!



projek baru The Walking Beauty untuk bulan April 2018.


Dengan hanya membayar RM99, anda akan dapat menikmati di bawah ini :-


🌸 
dapat menjadi 
ahli TWB
🌸  akan dimasukkan ke dalam support group TWB
🌸  dapat menebus free QUICK FACIAL
🌸  akan diajar bagaimana kita mampu untuk buat duit setiap hari

🌸  akan dapat upgrade 5 ilmu spa TWB dengan lebih mudah dan murah.



Peluang ni tak lama tau.  Puan Founder cuma beri masa sehingga 10 APRIL 2018 ni je untuk pendaftaran ahli baru.  Kuota makin menyusut ni.

CEPAT CEPAT, kalau tidak anda akan ketinggalan nanti dan rugi nanti.


Tak boleh nak termenung dah lagi.  Kena bertindak cepat.
FAST ACTION FAST RESULT.  Klik link bawah ni nak hubungi saya dengan cepat.


@@ TWB RM99 @@




Imin Yusoff
Certified Trainer
The Walking Beauty Project


No comments:

Post a Comment

Saya Bakal Berjaya Turunkan Berat Badan sebanyak 10kg

Assalamualaikum & hai,  Semua orang inginkan kehidupan yang sihat kan.  Pemakanan sihat, selalu exercise, baru lah kita akan ras...