Monday 30 April 2018

YOUTH SHAKLEE BERSAMA SPA TWB




Salam & Hai,


Untuk pengetahuan anda di luar sana, bermula Mac 2018 haritu, pihak Shaklee telah membawa masuk skincare baru ke Malaysia, iaitu YOUTH.  




Sebelum ni sudah ada 2 iaitu Nutriwhite dan Enfuselle, tapi pihak Shaklee telah menghentikan kedua-duanya dan digantikan dengan YOUTH.  Bukanlah bermakna Nutriwhite dan Enfuselle ni tak bagus, cuma YOUTH NI LAGI BERGANDA-GANDA BAGUSNYA!  



Masalah penuaan kulit.  TWB ialah Spa Shaklee kerana kami ingin memberikan yang terbaik untuk anda.



SPA SHAKLEE

Seperti yang telah disebut dalam entri yang lepas, kami di The Walking Beauty Project sebelum ini memang menggunakan Nutriwhite dan Enfuselle dalam spa kami.  Dengan kemasukkan YOUTH makanya spa kami akan menggunakan sepenuhnya YOUTH untuk facial selepas ini.

Kami di The Walking Beauty sememangnya menggunakan 100% produk Shaklee dalam spa kami kerana kami ingin memberi yang terbaik buat customers di luar sana.

Bayangkan untuk facial kami menggunakan produk yang telah dibuat kajian selama 8 tahun!  Bukan jangka waktu yang pendek ye 8 tahun tu.  

Dan sekiranya terdapat apa-apa isu berkaitan spa / produk Shaklee, kami boleh berhubung / mendapatkan consultation daripada Nutritionist.  


Di bawah ni saya tunjukkan powernya kesan spa Shaklee dalam projek Spa The Walking Beauty kami.












Nampak kan perbezaan tona kulit dengan Spa Shaklee ni.  Spa Shaklee TWB 😊




APA YANG MENARIKNYA YOUTH NI?

YOUTH ini tidak dibuat ujian ke atas haiwan.  Ianya 100% semulajadi dari tumbuhan, dermatology tested dan juga opthalmologist tested.  Kajian opthalmologist ni membuktikan bahawa mereka yang sensitif di bahagian mata ada kala akan mengalami masalah dengan sesetengah skincare, tapi tidak dengan YOUTH.  Terbukti selamat ye.



Malah YOUTH juga terbukti bebas 2500 bahan kimia berbahaya yang mana boleh merosakkan kulit seseorang.



Sebelum YOUTH dikeluarkan, kajian telah dijalankan ke atas sebilangan pengguna.  Kesan dari ujian tersebut, terbukti terdapat perubahan 100% ke atas kulit mereka, malah 2/3 daripada pengguna tersebut kelihatan 10 tahun jauh lebih muda dari usia sebenar.

Skin Age Index digunakan oleh saintis Shaklee untuk menentukan perubahan kulit para pengguna tersebut. Memang betul-betul diukur secara saintifik perubahan kulit tau.  Skin Age Index ini mengukur penampilan tanda-tanda utama penuaan dengan data klinikal, antaranya:-

- kedut di muka
- tekstur kulit
- saiz liang pori
- hiperpigmentasi
- tona kulit
- seri wajah
- keanjalan
- kendur


4 bahan utama di dalam produk YOUTH Skincare



✔LotusJaponicus & Ekstrak Buah Schisandra Chinensis. 

Lotus Japonicus digunakan Untuk menjana semula sel-sel untuk menghasilkan lebihbanyak kolagen dan menghasilkan kulit lebih anjal.
Ia digabungkan dengan Ekstrak Buah Schisandra Chinensis untuk memberi lebihbanyak nutrien dan tenaga pada kulit.

Kalau ada yang ingat, Buah Schisandra ni digunakan dalam DTX Complex untukbantu regenerate sel hati. So dalam Youth, semestinya bantu generate sel kulit.


✔MuscadineGrape

Semua tahu kan produk paling power Shaklee,Vivix! Dalam Vivix ada Muscadine Grape.
Kalini Shaklee masukkan dalam Youth! Gabungan polifenol anggur muscadine yang ditunggu-tunggu, didapati dalam setiapproduk Youth. 

Ia berfungsi membaiki DNA dalam kulit anda sambil menghalang kerosakan kolagendan elastin. Wow sangat!

✔VitalRepair® + Complex

Multi-paten Advanced Vital Repair + Complex menyediakan nutrien antioksidan danvitamin penting untuk menghalang radikal bebas yang merusak kulit danmenggalakkan pertumbuhan sel yang sihat.

✔Apple Cell Extract & Gentle Vitamin AMempercepatkan lagi penghasilan sel baru. Meremajakan kulit! Jadinya kulit lebih berseri Dan lembut.



RANGKAIAN PRODUK YOUTH






Anti Aging

YOUTH ni sangat powerful tau bab anti aging ni. Sebabnya salah satu bahan utama di dalam produk ini ialah muscadine grape, yg mana bahan ini terdapat di dalam Vivix!

Muscadine grape ini boleh merawat sel-sel yang rosak sehingga ke dalam.  Yelah, kulit yang rosak ni disebabkan oleh salah penggunaan kosmetik sebelum ni, pencemaran dari asap, malah cahaya matahari sekali pun boleh menyebabkan sel-sel kulit kita boleh rosak.

Ujian klinikal yang telah dibuat sememangnya terbukti pengguna YOUTH kelihatan 10 tahun lebih muda,
.


Awet muda

Bila dah kelihatan 10 tahun lebih muda, mestilah akan kelihatan awet muda kan.

Nah contoh lainnya pula.




Spa natural

Dah nama pun Shaklee kan, mestilah kesemua produknya natural.  

Sebab tu lah tanpa ragu-ragu TWB ni menggunakan dari skincare ke scrub dan masker dengan produk Shaklee.

Lebih selamat kan.  Itu yang kami di The Walking Beauty utamakan.  Spa natural menggunakan kesemua bahan-bahan yang semulajadi.



Menarikkan spa Shaklee The Walking Beauty kami.

Jom join kami dan menjadi salah seorang beautician dalam group kami yang happening ni. hehe.


Boleh tekan link di bawah ini untuk bertanya lebih lagi berkenaan Youth dan Spa Shaklee TWB 

< TWB SPA SHAKLEE >



Imin Yusoff
Trainer & Beautician The Walking Beauty (TWB)






No comments:

Post a Comment

Saya Bakal Berjaya Turunkan Berat Badan sebanyak 10kg

Assalamualaikum & hai,  Semua orang inginkan kehidupan yang sihat kan.  Pemakanan sihat, selalu exercise, baru lah kita akan ras...