Friday 27 April 2018

CARA BEBAS HUTANG MELALUI BISNES SPA TWB



Salam & Hai,


Anda ada masalah hutang?

Eh, bukan anda je, ramai kat luar sana ada masalah yang sama termasuklah saya sendiri.  Hutang rumah, hutang kereta, pinjaman peribadi, hutang kad kredit yang boleh buat sampai orang bankrup pun ramai, hutang ceti berlesen pun ada dah sekarang ni.  Tak lupa jugak hutang kawan-kawan sana sini tapi lepas tu senyap. Huhu ramai camni. Ok tu topik lain.

Saya sendiri sewaktu berhenti kerja 2 tahun lepas masih ada lagi satu hutang dengan satu bank ni.  



BEBAS HUTANG

Anda tahu tak, ada caranya, kena konsepnya kita boleh bebas dari hutang-hutang yang biasa ni. 




Athirah ni baru berumur 29 tahun.  Dengan projek The Walking Beauty (TWB) ni, beliau sudah mampu untuk melangsaikan hutang PTPTN, memiliki rumah serta kereta Audi.  Wow sangat Thirah kan.



Apa yang Thirah ni buat sampai dia boleh bebas hutang PTPTN di usia muda?
Yelah ada yang umur dah mencecah 35 masih lagi dibelenggu hutang PTPTN kan.
Jawapan bebas hutang ni ialah,  BUSINESS SPA TWB.



IYE KE BOLEH?
SPA JE KOT TAKKAN LA BOLEH?

Untuk pengetahuan, bukan Thirah seorang je dalam TWB yang mampu begini, ada lagi.  Malah bakal melahirkan lebih ramai lagi wanita-wanita yang mampu bebas hutang dengan TWB ni. 

Seperti yang disebut awal tadi, kena dengan cara, betul konsep, insyaAllah sesiapa pun boleh.   
Saya sendiri percaya yang saya pun mampu untuk bebas hutang dengan business spa TWB ni satu hari nanti.  Sebab apa? Sebab kami ada MENTOR yang memang sentiasa memberi tunjuk ajar, turunkan ilmu, tunjukkan jalan pada kami semua,



Di bawah ni saya beri sedikit gambaran bagaimana cara bebas hutang ni boleh dicapai dengan TWB.

Belum cukup sebulan dengan TWB



RM990 dari Khamis-Sabtu


Ni lah antara servis TWB. Facial dan sauna




Jumaat dan Sabtu, 2 hari, balik kampung pun boleh dapat duit tau



Pakej pengantin pun ada dalam servis spa kami di TWB




Quick facial tu apa? Free membership tu apa pulak? Haaa, ni lah salah satu caranya bebas hutang dengan bisness spa TWB





Apa sebenarnya TWB ni?

Klik di sini untuk info lebih berkenaan apa itu TWB
----> The Walking Beauty Project (TWB) <----



Secara asasnya, TWB ni ialah bisnes SPA BERGERAK yang direka khas untuk para wanita di luar sana yang menginginkan kerjaya secara sepenuh masa atau secara sambilan yang FUN, MUDAH dan SIMPLE.



TWB ni ialah SPA WANITA sahaja ye, tak kira lah customer dari berlainan bangsa dan agama pun.  Servis spa kami yang tip top sesuai untuk para wanita di luar sana.  Bukan customer je, sesiapa yang nak bersama team TWB kami pun sangat dialu-alukan.


Spa TWB ni juga ialah SPA NATURAL. Dari skincare, membawa ke scrub dan masker juga adalah natural dan selamat untuk dimakan!  Ha, hebatkan!  Kami tidak menggunakan produk timbang kilo dalam servis kami ye.


Salah satu servis TWB ialah SPA PENGANTIN.  Anda tidak perlu untuk keluar lagi pergi untuk mendapatkan servis ini.  Servis spa pengantin hanya dilakukan di rumah sahaja!  Ada seorang ahli TWB kami sempat juga untuk beri servis spa pengantin kepada ibu si pengantin tadi. Anak dan ibu mendapatkan khidmat serentak. cute kan. hehe

Bukan bakal pengantin je boleh dapatkan servis ni tau, ibu dalam  pantang, mereka yang ingin melangsungkan pertunangan pun boleh.  Saya sendiri pernah mendapat customer yang sudah 16 tahun berkahwin.  Saje inginkan ME TIME manjakan diri dengan pakej Spa Pengantin ni. hehe


 Kenapa saya katakan tadi TWB adalah spa natural yang selamat?  Ini kerana TWB ialah SPA SHAKLEE.  Shaklee akan menguji kesemua produknya sebelum dikeluarkan.  Kesemua produk spa kami menggunakan produk Shaklee yang selamat kerana ada ujian klinikal yang telah dibuat ke atas produk-produk spa TWB kami. Malah ada penyelidikan untuk setiap bahan di dalam produk tersebut! Huishhhh tak dapat disangkal lagi bab ni.

Kami Spa TWB ni juga boleh mendapatkan secara terus khidmat nasihat dari Nutritionist jika terdapat sebarang kemusykilan terhadap sesuatu produk.



Bukan sekadar income spa

Untuk pengetahuan anda, bisnes Spa TWB ni bukan hanya ada 1 income sahaja, tetapi kami ada 5 PENJURU INCOME!  Nampak tak gambaran macam mana bisnes Spa TWB ni boleh menjadikan kita bebas hutang?  Kita ada bukan 1 income saje dari TWB ni tau.



Apa 5 penjuru income tu?

Yang ini hanya akan diterangkan semasa anda menjalani kursus dengan kami nanti ye.  Testimoni bergambar di atas tadi hanyalah 2 dari 5 cabang income yang anda boleh dapat dengan Spa TWB.



Support Group

Selain dari itu, bezanya lagi dengan kami di Spa TWB ialah kami ada support group.  Di support group inilah kesemua beautician TWB sentiasa berkongsi tips dan info berkenaan spa TWB.  Walaupun anda dah berbulan, bertahun habis training dengan TWB, tetapi di support group ini anda akan dapat bimbingan berterusan. 

Yang ini penting tau!  Bayangkan anda ada masalah selepas berdepan dengan customer, anda boleh bertanya di support group.  Ramai yang akan sama-sama saling membantu.  




Atau pun anda hilang idea macam mana nak dapatkan customer, pun boleh bertanya di support group.  Sentiasa akan dibantu.




Psssttt.. pstttt nak tahu tak.  Founder dengan baik hatinya nak buat Batch 2, Projek Buat Duit TWB, dengan bayaran RM99 tau.  Penyertaan dibuka bermula sekarang sehingga 10 Mei 2018.  Online class akan bermula pada 11 Mei 2018.


Dengan bayaran RM99 ini, anda akan didedahkan dengan apa itu TWB, bagaimana anda boleh menjana pedapatan dengan TWB, ilmu-ilmu nutrisi dari semua produk yang digunakan di dalam bisnes Spa TWB kami.


Dan anda juga berpeluang untuk menebus QUICK FACIAL dari mana-mana beautician TWB yang hampir dengan kawasan anda sekiranya anda menyertai Projek Buat Duit ini.  Group ini hanya akan ditubuhkan sebulan sahaja.  Anda akan diajar cara untuk officially join TWB.


Pada anda yang masih kurang clear dengan apa itu TWB, apa itu Projek Buat Duit RM99, anda boleh tekan link di bawah.  Saya akan menjawab setiap persoalan anda berkenaan Spa TWB.

---> Bisnes Spa TWB  <---



Imin Yusoff
Certified Trainer
The Walking Beauty Project
017-603 9226








No comments:

Post a Comment

Saya Bakal Berjaya Turunkan Berat Badan sebanyak 10kg

Assalamualaikum & hai,  Semua orang inginkan kehidupan yang sihat kan.  Pemakanan sihat, selalu exercise, baru lah kita akan ras...