Saturday 7 April 2018

Kursus SPA The Walking Beauty 2018

Salam,

Pernah tak sesiapa yang mencari kursus spa yang MURAH, MUDAH BELAJAR, WAKTU KURSUS YANG FLEXIBLE?  Kalau ada betullah tu, sini lah tempatnya.


The Walking Beauty Project, kursus spa termurah


Kursus spa TERMURAH dan BERBALOI?  

Iye, termurah.  Yurannya ialah sebanyak RM1,999.  Jangan silap ye, yuran sebanyak itu bukan belajar facial sahaja tau, tetapi 5 kursus spa.  5 kursus spa tersebut ialah :-

1.  Relaxing facial
2.  Body Scrub
3.  Aura bath
4.  Hands & Foot spa
5.  Sauna

ehhh nanti kejap, ada lagi extra, cara bagaimana untuk set up home dan mobile spaKiranya 5 +1 kursus spa.  Amacam?  Menarik kan.  Eh nanti dulu, bukan ni je, ada lagi.


Selain dari 5+1 ilmu spa yang super power dengan The Walking Beauty ni, dengan mendaftar anda juga akan dapat :-

1.  beg spa
2.  steamer
3.  ion massage
4.  trial kit
5.  sijil

Ha, nampak tak kenapa saya cakap murah dan berbaloi.  Bukan setakat ilmu dan sijil je tau, dapat sekali barang-barang spa.


NAK LAGI? 

Mestilah boleh.  Dah katakan tadi kursus spa termurah dan berbaloi.  Anda juga akan dapat produk YOUTH Skincare, Scrub dan masker.   YOUTH adalah produk kecantikan yang tiada PARABEN, HYDROQUINON, MERKURI (antaranya).


Produk YOUTH bukan sebarangan tau.  Saintis Shaklee mengambil masa selama 8 tahun untuk menghasilkan YOUTH. 





Sebab apa  YOUTH?  

Kerana YOUTH adalah produk Shaklee, yang mana umum ramai mengetahui Shaklee adalah produk yang SENTIASA SELAMAT, BERKESAN dan MESRA ALAM.  Malah scrub dan masker dalam The Walking Beauty sendiri boleh dimakan.  Ha nampak tak betapa selamatnya.  Apa yang diguna untuk spa boleh juga dimakan.



inilah kesemua barang spa yang anda akan dapat sekiranya mendaftar dengan pakej RM1,999.



Amacam, saya percaya anda sendiri nampak dah nilai disebalik RM1,999.  Puan Founder kami dari semasa ke semasa akan memberi pakej spa yang terbaik, termurah dan berbaloi untuk anda di luar sana semenjak dari penubuhan The Walking Beauty ini pada tahun 2015 lagi. Boleh dikatakan ini pakej kursus spa terbaik 2018


Selain dari itu, apa yang menariknya juga, kursus spa The Walking Beauty ini, hanya memakan masa SEHARI.  Walaupun sehari, kami berani jamin yang kursus The Walking Beauty sangat padat, yang penting anda pasti akan melangkah yakin untuk set appointment spa sejurus selepas kursus.  Ramai yang telah membuktikannya.  Anda bila lagi? 😊


Kursus spa termurah dengan The Walking Beauty ni, bukan di satu tempat sahaja.  Certified Trainer kami berada di merata tempat.  Jika anda berada di Sabah, Kuantan, Kedah sebagai contoh, anda boleh sahaja berkursus spa di negeri/ kawasan anda.


KENAPA ANDA PERLU SERTAI KURSUS SPA THE WALKING BEAUTY

Kerana kursus spa The Walking Beauty adalah satu-satunya kursus spa yang bukan sahaja menjana pendapatan spa, tetapi ianya juga mempunyai  cabang pendapatan lain.  Ada caranya.  Sesiapa yang sudah mendaftar sahaja akan diberitahu apa itu 5 cabang pendapatan tersebut.


Jom tengok bagaimana ahli The Walking Beauty kami dengan cara yang mudah dapat menjana pendapatan, di mana-mana, malah waktu balik kampung pun boleh.  Oh, ada juga yang sempat untuk berspa sewaktu lunch hour di pejabat tau.





Pakej RM999 masa tahun 2017.  4 orang dalam masa 2hari ber appointment spa


Masih bekerja, pun sempat je tau untuk selit masa



Betul ni.  Anda juga memang akan diajar bagaimana untuk mendapatkan semula modal yang dikeluarkan 
(RM1,199 ni dah takde tau)



Ruginyalah pada sesiapa yang masih tercari-cari kursus spa, dan melepaskan peluang kursus spa termurah The Walking Beauty ni.  Jom cepat hubungi saya.


Klik link bawah ni.  Boleh kita borak lebih


Imin Yusoff
Certified Trainer & Beautician
The Walking Beauty Project










  







No comments:

Post a Comment

Saya Bakal Berjaya Turunkan Berat Badan sebanyak 10kg

Assalamualaikum & hai,  Semua orang inginkan kehidupan yang sihat kan.  Pemakanan sihat, selalu exercise, baru lah kita akan ras...