Friday 20 September 2019

Bagaimana Nak Join Program #JomDetoxJutawan


Assalamualaikum & hai,


Saya pernah cerita berkenaan 5 testimoni dari mereka yang dah join program Jom Detox Jutawan.  Boleh baca di sini - Success Story Jom Detox.  Memang terbakar rentung habislah lemak-lemak siapa yang dah berjaya kurus dan sihat dengan Program Jom Detox Jutawan ni.


Cuba korang tengok ni.  Kalau korang ada ciri-ciri ni memang kena sangatlah join program Jom Detox Jutawan.





KENAPA KAMI BERIYA SANGAT NAK BANTU ORANG SIHAT DALAM PROGRAM JOM DETOX JUTAWAN?

Pernah korang terfikir tak? Kenapa beriya sangat kami di Jom Detox Jutawan ni nak tolong orang jadi kurus dan sihat balik?

Padahal diorang tu bukan sape sape pun. Bukan keluarga. Bukan adik beradik. Orang yang tak kenal kot.

Sebabnya :-

✔️ Bila terlebih berat, masalah kritikal memang mudah datang. Kesian kat anak anak dia kalau ibu atau ayahnya tak dapat keje elok elok kan. Sape nak cari rezeki untuk diorang pulak ni.

✔️ Kos rawatan super tinggi kalau sakit. Dan ia bukan boleh sembuh dengan tersangat mudah. Banyak air mata yang keluar. Banyak kerisauan yang hadir. Banyak duit yang hilang bila dapat sakit.

✔️ Bila kita dah dapat effect dari sesuatu program yang sangat bagus secara berulang ulang, kita memang sangat selfish andai simpan sorang sorang. Sedangkan ada orang lain yang struggle untuk sihat kembali. Macam macam usaha dah dicuba tapi belum ditemui jalan. Jadi kita yang dah dapat kesan dari Jom Detox ni mesti berkongsi.

✔️ Bukan nak menjual pun. Sebab kita tau bisnes dengan cara menjual tak akan ke mana mana. Kita hanya berkongsi. Dan pilihan di tangan bakal peserta itu sendiri. Join atau tidak itu bukan paksaan dari kami. Sebab yang nak sihat tu adalah diri peserta sendiri. Kesedaran dari dirinya sendiri.

✔️ Ni keje istimewa. Dah macam NGO. Bezanya NGO bagi orang dari duit derma sumbangan orang ramai. Tapi team coach Jom Detox ni beri sumbangan dari segi kepakaran ๐Ÿ˜Š.

✔️Ni keje yang Allah suka. Allah suka kita bantu orang susah. Yes, bukan mudah korang nak kurus dan sihat sorang-sorang tanpa support grup dan tanpa orang yang pakar. Sebab tu kami di Jom Detox Jutawan ni buat betul-betul elok-elok dengan rasa passion yang sungguh menebal. Just nak lihat orang sihat dengan Jom Detox. Just nak tengok orang tu dapat kehidupan yang baru.

✔️ Niat nak biar mereka yang ada masalah obesiti dan overweight kembali dapat berat ideal. Kembali dapat keyakinan diri. Kembali rasa diri berharga. Kembali boleh lebih mudah beribadah kepada Allah. Kembali dapat cergas macam sebelum obes. Kerana nikmat berat normal dan sihat itu adalah salah satu anugerah terindah dalam hidup ini.

✔️ Kesian pada mereka yang terpaksa bergantung hidup pada ubat seumur hidup. Andai ia boleh diubah, kenapa tidak?

Itu saja. Cukup besar reason ini kenapa team di Jom Detox Jutawan beriya-iya sangat. Lebih dari 50% rakyat Malaysia overweight korang. Kesian sangat. Of course penyakit pun boleh datang bila bila masa kan.

Jadi kenapa kami yang tau camne nak buat tu duk diam diri?

So selfish namanya kan.




Korang tau tak, ada antara mereka yang memang dari remaja bersaiz XXL dan berjaya lost weight sampai bertukar ke size XS okeh. Macam peserta sorang ni, alahai dah tinggal 53kg je dari 76kg!





Ok, ni saya senaraikan 10 sebab kenapa kita semua perlu detox:

1. Untuk buang Toksin daripada badan
2. Untuk mencegah penyakit kronik
3. Meningkatkan sistem imunisasi badan
4. Mengurangkan berat badan
5. Memperlahankan proses tua sebelum waktunya
6. Meningkatkan kualiti kehidupan
7. Meningkatkan tenaga
8. Kualiti kulit semakin cantik
9. Ketenangan mental dan emosi
10. Mengembalikan kestabilan kepada sistem badan




 3 fasa dalam Jom Detox Jutawan

Ia adalah program selama 17 hari.

Fasa 1 (Pre-Detox)
Tempoh untuk prepare tempoh detox. Untuk kita ubah mindset

Fasa 2 (Detox): 
Tempoh kita detox dengan meal plan yang telah disediakan.

Fasa 3 (Post Detox) 
siapa yang buat Detox betul-betul. Akan dapat result badan lebih cergas, berat badan continues turun, kulit cantik, nampak lebih muda. Just name it.




Menarikkan๐Ÿ˜Ž
Berminat nak join?
ok, macam mana nak join?


Ni pakej yang kami ada:




ok ni pulak details untuk setiap produk





Percayalah, once tukar cara pemakanan dan life style kita termasuk how we think pun, ia akan effect perubahan hebat pada diri dan kesihatan kita. Termasuklah kecergasan kita ๐Ÿ˜Š.

Korang, tolong bagitau kawan kawan atau sedara mara yang ada masalah overweight dan obesiti atau masalah lain tentang program Jom Detox Jutawan ini. 

Then mintak diorang kontek saya untuk join ni. Nak tanya apa-apa pasal program ni boleh roger saya kat sini ye 0176039226


Imin Yusoff
1209050


2 comments:

  1. Replies
    1. insyaAllah. result peserta pun hebat selagi dorang ikut meal plan and kata coach ๐Ÿ˜Š

      Delete

Saya Bakal Berjaya Turunkan Berat Badan sebanyak 10kg

Assalamualaikum & hai,  Semua orang inginkan kehidupan yang sihat kan.  Pemakanan sihat, selalu exercise, baru lah kita akan ras...