Wednesday 18 September 2019

Success Story Jom Detox Jutawan - 5 Testimoni Detox Jutawan

Assalamualaikum & hai,

Entry yang lepas saya ada cerita berkenaan Program Detox. Jemput baca sini,Program Jom Detox Jutawan.


Kali ni saya akan share dengan korang success story mereka yang dah join program Jom Detox ni yang dah dapat result yang gempak!  Jom tengok 5 testimoni ni.



TESTIMONI 1 : Kak Su






“Pada asalnya saya ikut detox sebab mau turunkan bacaan tekanan darah dan kolestrol yang tinggi. Sebab walaupun sudah di ubah cara diet dan jumpa pakar pemakanan tapi masih lagi tidak berhasil. Berat badan masih turun dan naik (macam yoyo). Selepas detox barulah berat turun dan saya faham bagaimana untuk diet yang betul dan seimbang”


Untuk pengetahuan, Kak Su dah 3 kali join program Jom Detox Jutawan ni dan dah dapat impressive result! 46 hari je Kak Su dah berjaya buang 10.3kg dan 39.4 inci.






TESTIMONI 2 : Doktor Ammar





Sebelum join Jom Detox, Doktor Ammar rasa tak yakin nak buat detoks.

Katanya sibuk, tak sempat. Nanti ada on call semua rasa susah.

Tapi nampak tak hasilnya lepas Doktor Ammar konsisten ikut program ni.. Doktor yang cakap susah tu pun dah turun 7kg.



Best sangat kan!





TESTIMONI 3 :  Farah Aini







"Kehidupan seorang guru bila mana waktu pagi dah pergi kantin dan makan nasi dengan pelbagai jenis lauk.  Air manis setiap hari. Nak diet tak jadi-jadi. On off diet tapi berat tak turun pun.  Baju kurung semua dah tak muat.  Saya berjaya turun 5kg dalam sekali program Join Detox"








TESTIMONI 4 : Ekin




"Saya join 2 kali program ni. jom Detox 6.0 dan 7.0.  Saya dah lost 5.5kg dan loss inch 30". Gilerrr banyak oiiiii. Sangat rugi  bagi korang bertangguh nak join tau.  Klau boleh slim sihat dengan cara cepat kenapa pilih lambat kan "








TESTIMONI 5 : Norazila

 



 



"Kolesterol tinggi inherited dari parents.  Macam mana saya jaga pemakanan eat clean sekalipun, saya tak berjaya turunkan bacaan kolesterol saya.  ditambah pulak masa tu saya kerap kena vertigo dan migrain.

Saya mula detect kolesterol tinggi pada tahun 2014,masa buat check up di hospital. Doktor marah sebab bacaan kolesterol LDL saya 14! 

Bila check history, arwah ayah meninggal sebab jantung, low blood pressure history.  Doktor terus mintak saya makan ubat kolesterol untuk 3 bulan. 

Lepas 3 bulan, check balik.LDL turun ke  9+.  Saya stop makan ubat. 

Tahun 2015 saya bersalin anak 4.  after another roubd of check up, kolesterol saya naik semula ke 11.  Saya berkeras dengan doktor taknak bergantung pada ubat.

Doktor cabar saya kawal pemakanan, exercise regularly dan avoid seafood.  fuhhhh susah sangat!

Saya spent thousands untuk beli buah dan sayuran.
supplemen? Sorry ye saya tak mau makan!
Exercise langsung tak buat.  alasan sebab takde masa.

Dalam seminggu saya mkan ponstan 2-3 sebab migrain.

Selalu sangat penat dan letih.  Once ada simptom ni, saya akan kena vertigo.  End up makan Betaserc atas arahan Doktor.

Alhamdulillah lepas saya join Jom detox pada Januari 2019, saya dah tk migrain dan vertigo.  saya juga stop ponstan dan betaserc."





Amacam, menarik kan masing-masing punya impak.
Apa korang dapat bila join program Jom Detox ni?


1) Support group yang aktif selama 17 hari. Pakat kurus ramai-ramai baru syok! Buat dengan gembira dan tak stress langsung.



2) Dapat guide, info dan monitoring dari Detox Coach bertauliah. Ada masalah boleh tanya. Takdelah korang murung makan pisang sorang-sorang 😂


3) Ada detox meal plan oleh nutritionist bertauliah, approved by doctor. Ada reason di sebalik menu tiap hari. Program ni bantu ubah lifestyle kepada healthy lifestyle. Jadi rutin diri. HABIT



4) Program detox ni fokus buang toksin berkurun dalam badan yang boleh sebabkan sakit kronik. Bonus turun berat, kulit cantik dan badan sihat.



5) Ada guide step by step setiap hari. Hanya ikut betul-betul setiap step. InsyaAllah banyak turun berat dan inchloss.



6) Dapat guide senaman yang betul. Nak kecikkan bahagian mana? Haaa sila buat senaman yang dicadangkan.



7) Bila turun berat automatik muka makin cantik & hensem, kulit glowing dan nampak makin muda. Ni paling best!



Ramai yang dah berjaya.
Korang yang plan nak turunkan berat jom lah join program Jom Detox ni. Confirm korang takkan menyesal. Kurus dapat, sihat pun dapat 😎


Boleh klik link sini untuk tanya saya apa-apa pasal program ni ye.
0176039226 - Jom Detox



Imin Yusoff
1209050


No comments:

Post a Comment

Saya Bakal Berjaya Turunkan Berat Badan sebanyak 10kg

Assalamualaikum & hai,  Semua orang inginkan kehidupan yang sihat kan.  Pemakanan sihat, selalu exercise, baru lah kita akan ras...