Wednesday 25 September 2019

Mentor bisnes saya

Assalamualaikum & hai,


Nak bisnes kena tau cara betul tak. Kita tak boleh main buat ikut sukahati, ikut perasaan. Bahaya oiii, boleh buat kita "langgar dinding" yang sama banyak kali tapi takde impak positif.

Nak buat bisnes jugak kena ada mentor.  Sebabnya mentor ni umpama short cut untuk berjaya.  Kita follow je apa tunjuk ajar mentor.  Kiranya belajar dari yang berpengalaman lah gitu.







 Mentor dalam bisnes yang saya buat sekarang, MASTER AINUL & MASTER MARIA 


Master Ainul ni founder untuk mobile spa The Walking Beauty Project.  Haaaa, dengan beliau lah saya belajar pasal mobile spa dan confinement.  Best tau projek spa The Walking Beauty ni.  Training one to one (bukan ramai-ramai tau),produk yang selamat yang langsung takde chemical bahaya yang biasa ada dalam produk lain,habis training pulak ada support group yang ajar pasal marketing.  Kiranya continous learning la untuk semua ahli alumni The Walking Beauty ni. 

Idea beliau yang banyak dah bantu golongan wanita kat luar sana untuk berbisnes dengan cara yang mudah dan fun!  Mudah sebabnya projek spa The Walking Beauty ni income ada 6 penjuru okeh. Walaupun tak buat aktiviti spa tetap boleh dapat income.  Seriously memang menarik sangat idea ni.  Ikut je apa yang ditunjuk ajar, beliau dah mudahkan cara nak buat income dah ni ๐Ÿ˜‰


Ni lah support group The Walking Beauty tu.  
Sini macam-macam ilmu dan tips kami share dan discuss.




Master Maria pulak, beliau banyak ajar ilmu marketing untuk team, online dan offline.  Beliau dan suami menetap di Parit Buntar, tapi ada masa turun KL untuk buat kelas marketing khas untuk team members.  Tu diaaaa, baguskan gini.  Belajar online ada, offline jumpa depan-depan pun ada. 







Ni lah antara offline class under MasterMaria & Master Firdaus.




Selain dari kelas untuk upgrade skills, marketing dan kelas bisnes yang lain, on top of semua ni, apa yang ditekankan adalah amalan rohani.  Kami ada MASTER CHECKLIST yang boleh di refer untuk segala amalan rohanj ni. Bila ada benda macam ni, akan buat kita ingat apa yang patut kita utamakan dulu ,betul tak.


Nampak tak kenapa 2 orang ni jadi Mentor saya.  Mereka ialah mentor yang tak pernah jemu nak turun ilmu pada team sendiri.

Nak join team kami?
Tak kisah lah untuk bisnes spa atau bisnes Shaklee, boleh roger saya untuk join.  Nak tanya-tanya dulu pun boleh๐Ÿ˜Š




IMIN YUSOFF
SID 1209050
HP : 017-6039226
YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
THE WALKING BEAUTY PROJECT BEAUTICIAN/TRAINER
 




No comments:

Post a Comment

Saya Bakal Berjaya Turunkan Berat Badan sebanyak 10kg

Assalamualaikum & hai,  Semua orang inginkan kehidupan yang sihat kan.  Pemakanan sihat, selalu exercise, baru lah kita akan ras...