Sunday 15 September 2019

Peluang Bisnes Shaklee - 3C

Assalamualaikum & hai,

Sekarang ni ramai je yang ambil supplemen sebagai pelengkap nutrisi untuk makanan harian kan.


Macam kami satu family pun ambil supplemen, dari Shaklee lah of course kan. Rata-rata kawan saya yang pernah makan Shaklee, yang dah rasa kebaikan Shaklee dengan perubahan dalaman badan, dah pun menjadi ahli Shaklee dengan jayanya!. yeay

Wajib ke jadi ahli Shaklee? Tak boleh ke beli je dan makan? Dan ada banyak lagilah soalan cepuemas dan cepucemas yang saya dapat 😄

Ehhh siapa kata wajib? Tak wajiblah. Tapikan korang,  bila jadi ahli ni banyak kelebihan yang wow kita berpeluang dapat tau.  Kita boleh dapat 3C.  


Cash bonus, car bonus, convention trip



1.  CASH BONUS
==============

Semua ahli berpeluang untuk mendapat Cash Bonus ni, cukup syarat, tengah bulan duit bonus dimasukkan ke akaun kita. Haaa, siapa je nak bagi kita duit tengah bulan kan.

Kadang-kadang tak sedar pun kita ni dah layak dapat Cash Bonus. Contoh awal bulan kita beli supplement sendiri, lepas tu kawan pulak nak tumpang order, eh esok pulak jiran nak beli jugak.

Dalam tak sedar point kita dah melayakkan kita dapat bonus.  Setiap belian barangan ada point sendiri tau. Dah tak pasal-pasal kita TERPAKSA terima Cash Bonus ni. Itu yang makan sendiri.

Bagi mereka yang memang betul-betul fokus untuk bisnes, lagi lebih dan lumayan Cash Bonus nanti.  Dan Cash Bonus yang dapat ni diberikan mengikut rank dalam Shaklee.  Lagi tinggi rank lagi banyak lah cash bonus bakal kita dapat dalam account bank.  Menarikkan!

   



Cash bonus mengikut rank



2.  CAR BONUS
==============

Car bonus ni tambahan dari cash bonus.  Bukan Shaklee bagi sebiji kereta tau.  Car bonus ni dikreditkan ke account kita, dimasukkan sekali dengan cash bonus.  Jadinya terpulanglah pada kita untuk bayar bulanan kereta ke, untuk saving kita ke, bayaran ansuran rumah atau apa jelah.






3.  CONVENTION TRIP
=====================

Convention trip taraf 5 bintang pada sesiapa yang layak dan memenuhi syarat.  Ada regional dan international trip.  Dan yang menariknya ada yang boleh tukar dari international trip ke umrah.  Aduyaiiii syoknyaaaa..





Selain 3C dekat atas ni, ada lagi 10 kelebihan lain. Jom tengok bawah ni.


1.  Yuran tahunan RM65 / keahlian percuma dengan belian 200uv (RM680) dalam 1 resit.

2.  Diskaun harga ahli (5%-20%).

3.  Promosi bulanan dan penjimatan hebat.

4.  Cash Bonus bulanan.  Walaupun makan sendiri, anda layak bila cukup point).

5.  Jemputan ke group eksklusif Facebook dan Telegram - Coaching berterusan.

6.  Peluang jana income 2, 3, 4, 5, angka tiap bulan.

7.  Peluang mendapat pelbagai bonus menarik (Car Bonus, Leadership Bonus, Free trip local/overseas.)

8.  Kelas bimbingan nutrisi dan kesihatan oleh pakar nutrisi secara online dan offline.

9.  Kelas bimbingan oleh Shaklee Leaders secara online dan offline.

10.  Marketing plan yang adil dan menarik.


Ha tu dia info tentang kelebihan menjadi ahli Shaklee.  Kalau ada sebarang pertanyaan boleh roger saya kat sini  0176039226



Imin Yusoff
SID : 1209050












No comments:

Post a Comment

Saya Bakal Berjaya Turunkan Berat Badan sebanyak 10kg

Assalamualaikum & hai,  Semua orang inginkan kehidupan yang sihat kan.  Pemakanan sihat, selalu exercise, baru lah kita akan ras...