Monday 30 September 2019

Gaya hidup sihat dengan Jom Detox Jutawan

Assalamualaikum & hai,

Entry yang terdahulu saya pernah bercerita berkenaan kesan detox yang dapat menyelesaikan masalah kesihatan para peserta detox.  Jemput baca di SINI ye.


Detox ni proses pembuangan toksin dari dalam badan.  Elemen-elemen penting yang sangat dijaga dalam program Jom Detox Jutawan ni ialah :



MENU YANG SIHAT 


meal plan dalam program Jom Detox Jutawan ni endorsed by Nutritionist dan approved by Doctor tau.  Korang jangan risau lah, memang yang terbaik la semua menu ni tau.  Kiranya peserta lebih bijak lah nanti untuk amalkan gaya hidup sihat melalui pemakanan.



Bukan lah kata lepas progran semua peserta langsung tak usik dah makanan lain, karipap,kuih koci, asam pedas, eh segala lah. Tapi dengan ilmu yang dapat, pandailah nanti nak balance kan semula pemakanan yang sihat dihat tu. 




SUPPLEMENT




Kenapa program Jom Detox Jutawan perlukan supplement?
Detox tanpa supplement ni ibarat kita basuh baju tanpa sabun. So nak baju bersih mesti guna sabun kan. Macam tu jugak detox. 

Dan yang paling penting tugas supplement ni akan tampung nutrisi ketika proses detox dilakukan kerana kurang makan. Yes.. Itulah fungsi supplement dalam program Jom Detox ni untuk support organ detox kita.



Shaklee memang company suplement terbaik sebab Shaklee satu satunya pengeluar supplement di dunia yang ada Landmark Study. 

Landmark study ni bahasa mudahnya ialah kajian saintifik yang dilakukan oleh para saintis terhadap produk-produk mereka. Yang bestnya, kajian saintifik dilakukan ke atas manusia tu sendiri . Kajian bukan dilakukan ke atas haiwan. 

Kira nya, Shaklee ni bukan produk cikai. Sebab semua produk keluaran Shaklee ni, semua dah ada kajian klinikal ke atasnya. Shaklee mementingkan kualiti. Jadi, bila produk tu sendiri berkualiti tinggi, keberkesanan nya pasti tak akan diragui.   Atas sebab ni jugalah,para peserta Jom Detox Jutawan dapat result yang gempak!



Koramg percayakan.  Bila tubuh badan kita lebih sihat selepas detox, barulah kita akan kurang stress, akan lebih ceria, buat apa semua pun mood ok je.  Barulah amalan hidup sihat macam tu kan 😊  Jom korang kita ajak kawan kawan lain yang ada masalah berat badan untuk join program Jom Detox Jutawan ni.  




IMIN YUSOFF
SID 1209050
HP : 017-6039226
YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
A MEMBER OF THE WALKING BEAUTY PROJECT







No comments:

Post a Comment

Saya Bakal Berjaya Turunkan Berat Badan sebanyak 10kg

Assalamualaikum & hai,  Semua orang inginkan kehidupan yang sihat kan.  Pemakanan sihat, selalu exercise, baru lah kita akan ras...