Monday 16 September 2019

Kelebihan Program Jom Detox Jutawan

Assalamualaikum & hai,

Perasan tak sekarang ni kan ramai yang dah ada kesedaran untuk beralih ke diet yang lebih sihat.  Antara yang biasa ialah diet kalori, intermitten fasting, atkins, diet tanpa nasi, dan ada juga diet yang mengikut jenis darah.

Selain yang disebut kat atas tu, satu lagi diet yang makin ramai orang amalkan ialah diet dengan cara DETOX.  Dalam team kami pun, ada group yang memantau program #JomDetox di bawah team Jutawan under Master Laila.

Detox ni ialah proses pembuangan toksin daripada badan melalui organ-organ dalaman.  Bila organ dalaman kita dah sihat, takde toksin barulah badan kita akan lebih ringan, automatik akan kurus tau!




Toksin yang banyak dalam badan akan membuatkan badan seseorang tu akan mudah terdedah pada penyakit, badan akan cepat lesu.  Ini kerana sekeliling kita sendiri terlalu banyak pencemaran, asap kenderaan, asap rokok, bahan pencuci harian di rumah, racun dari pertanian dan apa yang negara kita sedang alami sekarang, jerebu yang makin hari makin teruk.  ini semua menyumbang pada kemerosotan tahap kesihatan tau, ditambah pulak dengan corak pemakanan yang terjaga dengan terlalu banyak fast food, frozen food dan junc food.

Kalau seseorang ada tanda-tanda ni, itu maknanya empunya badan kena detox tau.

- sembelit
- kulit kusam
- berat badan bertambah
- penyerapan nutrisi berkurang
- cepat letih dan lesu
- mudah dijangkiti penyakit seperti selsema dan demam
- kurang mengambil sayuran dan buahan dalam diet harian
- merokok
- badan dan nafas berbau


Ada banyak tak tanda-tanda kat atas? 
Banyak? ok tu maknanya korang kena join program Jom Detox kami.

Ni pakej yang ditawarkan:-

Platinum Set - RM899



Gold Set - RM499


Program Jom Detox ni menggunakan supplemen Shaklee sebabnya ia terbukti selamat dan berkesan. Beribu ujian klinikal telah dijalankan ke atas setiap supplemen untuk memastikan ianya selamat untuk diamalkan dalam jangka masa panjang.


Jom tengok hasil antara mereka yang pernah join program Jom Detox ni.











Amacam. Bestkan masing-masing punya testimoni.
Jom join kami korang gerenti takkan menyesal. 😎  Menu untuk program Jom Detox ni dapat kelulusan dari doktor dan pakar nutrisi tau, haaaa bukan biasa-biasa ni.



oklah, boleh roger saya dekat link sini 0176039226 - Jom Detox
Saya akan pastikan korang akan dapat hasil yang wow jugak macam peserta yang lain, selama korang betul-betul ikutla program ni ye.



Imin Yusoff
SID - 1209050









No comments:

Post a Comment

Saya Bakal Berjaya Turunkan Berat Badan sebanyak 10kg

Assalamualaikum & hai,  Semua orang inginkan kehidupan yang sihat kan.  Pemakanan sihat, selalu exercise, baru lah kita akan ras...