Friday 11 October 2019

Bekerja tapi nak buat bisnes? Boleh ke?

Assalamualaikum & hai,


Ada ke orang yang ada pendapatan tetap, yang masih bekerja tapi nak buat part time bisnes?  Jawapannya ADA!

Yelah bisnes yang dibuat ni boleh membuatkan seseorang tu ada pendapatan tambahan setiap bulan di samping pendapatan tetap yang dah siap sedia dapat tu kan.




Tapi kenalah buat bisnes yang mudah, yang sangat flexible, tak menggangu waktu kerja hakiki tu.  Kalau dah terganggu susah tu, kena ambil kira bab keberkatan rezeki yang dapat nanti tu. Ni kunci yang selalu leader saya pesan.  

Ada ke bisnes yang seperti kriteria saya sebut kat atas tadi?  Jawapan yang sama jugak, ADA.   Bisnes dengan Shaklee lah apa lagi kan. Ok ni sebab-sebabnya:-

1.  Belian produk Shaklee boleh buat online je tau. Mudah sangat lah.  Tak perlu keluar pun, hujung jari je boleh setel order.

2.  Tak perlu simpan stok.  Ni pun kena ambil kira.  Yelah tak semua orang ada ruang untuk penyimpanan stok banyak kan.  Dengan Shaklee ni, order harini, esok sampai dah.  Nampak tak cepat tu.

3.  Selain dapat tambahan pendapatan, dapat juga tambahan ilmu tau.  Yelah buat bisnes kena lah tahu pasal produk kan. Yang ini pun bukan offline je, online pun ada. So. kalau nak tambah ilmu tu, hujung jari jer.  

4.  Masa yang sangat lah flexible! Kalau nak buat order weekend ke, tengah malam sekali pun, boleh sangat submit order. Kan cakap tadi, online order hujung jari je. hehe



Kesimpulannya, boleh sangat lah nak berbisnes bagi mereka yang dah bekerja, tapi kena pastikan kerja tu ada ciri-ciri yang saya highlight tadi.  Nak lagi mudah jom join team saya untuk berbisnes tambah income.  😉  Jemput baca di SINI untuk memgetahui lebih lanjut apa kelebihan yang boleh korang dapat bila join bisnes Shaklee ni.


Jom cepat text saya ye kalau nak tanya apa apa berkenaan bisnes ni.


IMIN YUSOFF
1209050
0176039226
YOUR TRUSTED SHAKLEE DISTRIBUTOR
A MEMBER OF THE WALKING BEAUTY PROJECT






No comments:

Post a Comment

Saya Bakal Berjaya Turunkan Berat Badan sebanyak 10kg

Assalamualaikum & hai,  Semua orang inginkan kehidupan yang sihat kan.  Pemakanan sihat, selalu exercise, baru lah kita akan ras...