Wednesday 9 October 2019

Kenapa Suri Rumah Wajib Buat Bisnes

Assalamualaikum & hai,






Perasan tak sekarang ni suri rumah pun ramai yang buat bisnes.  Tak kiralah online atau offline bisnes, kiranya sambil menjaga anak-anak, sambil berbisnes.  Dapatlah duit tambahan, betul tak.

Kenapa suri rumah digalakkan untuk berbisnes?
Dapat membantu meringankan beban suami. Yelah suami bertanggungjawab untuk perbelanjaan isi rumah, tapi tak salah untuk isteri sama sama membantu.

Katakan suri rumah ni perlukan duit untuk beli kehendak sendiri,boleh je dengan laju beli sebab ada duit kan. hehe.


Macam saya, suri rumah, working at home mother lah senang cerita. Saya sendiri berbisnes. Saya masih ada ibu bapa yang perlu dijaga. Perlu perbelanjaan untuk mereka.  Anak-anak pun selain dari apa yang suami dah beri, kita sebagai ibu nak jugak beri tambahan yang lain kan untuk anak-anak.


Saya memilih Shaklee untuk berbisnes.  Sebab mudah sangat lah. Tak perlu nak simpan stok barang, maknanya tak perlu dahulukan duit yang banyak untuk beli produk dan simpan stok.  Bila ada customer ynag nak beli, online je.  Pos barang pun pihak Shaklee yang buatkan semua. Alah, kan mudah sangat tu.  Jimat masa dan tenaga untuk keluar mengepos.

Bisnes dengan Shaklee ni, untung runcit dapat, bonus tengah bulan pun dapat tau.  Kita tentukan sendiri berapa bonus yang kita nak dapat swtiap tengah bulan tu.


Jom, suri rumaj yang ingin berbisnes jom lah join team saya. 😉



Imin Yusoff
017-6039226

No comments:

Post a Comment

Saya Bakal Berjaya Turunkan Berat Badan sebanyak 10kg

Assalamualaikum & hai,  Semua orang inginkan kehidupan yang sihat kan.  Pemakanan sihat, selalu exercise, baru lah kita akan ras...