Tuesday 1 October 2019

Time freedom dengan bisnes Shaklee


Assalamualaikum & Hai,




Apa maksud time freedom pada korang?
Pada saya time freedom bermaksud bebas untuk apa saje, dalam konteks ni bekerja la tanpa terikat dengan sesiapa pun.  Eh bukan tu je, nak buat apa pun, nak pergi mana-mana pun boleh lah tak kira waktu.



Dan saya dapat merasa time freedom dengan berbisnes Shaklee ni selepas saya resigned pada 2016.



Dan yang pentingnya saya dapat monitor anak-anak depan mata.  Ni satu contoh, masa cuti sekolah disebabkan masa jerebu teruk haritu, melayan anak-anak buat aktiviti bersama.  Sambil-sambil tu ada order customer masuk nak beli pulak Shaklee, order je online.






Nilah dia beli Shaklee secara online. Mudah sangat.  Sambil layan anak, pun sempat sangatlah untuk submit order.  Shaklee yang akan bungkus dan pos kan barang- barang order semua.  Kita? Alah kita submit je online macam tadi, tunggu customer bagi tahu dah sampai je.  Tak perlu lah nak keluar, cari parking, tak perlu semua tu.  Jimat sangat dah masa dan tenaga kita kan. Time freedom lagi ni!



Umum tahu yang produk Shaklee terlalu banyak.  Macam mana nak belajar semua tu? Macam mana nak dapat info untuk setiap produk tu?



Ha, nampak poster atas ni?
Nak tahu pasal satu-satu produk tu memang akan ada LIVE SESSION di Facebook dengan Nutritionist Shaklee. 

Tak sempat join waktu yang ditetapkan, boleh je tengok balik video tu di Facebook Group tu.  Ikut masa kita mana yang free.  Mudah kan.  Selain di Facebook, di channel Telegram pun selalu ada kelas-kelas Nutrisi.  Ish, tak tahu nak cakap mudah macam mana lagi dah ni.  Memang hujung jari, jimat masa tak perlu keluar kan.. Time freedom bila boleh access balik kelas-kelas semua ni bila-bila waktu yang kita nak.


Yang tadi tu online, kelas nutrisi offline pun ada dibuat setiap bulan di HQ dan cawangan-cawangan Shaklee.  Pilihlah waktu mana yang free untuk attend setiap kelas tu.  Jumpa depan-depan dengan Nutritionist lagi mudah nak tanya soalan kan.





Emergency macam mana pulak ni?
Family emergency lah.  Mana kita nak tahu bila nak jadi apa-apa kan.  Ha masa nilah, terasa best sangat time freedom dengan bisnes Shaklee ni.  Boleh attend any family emergency at anytime.  Andaikata ada masuk order Shaklee waktu tu, macam cerita awal tadi, order je online.


Ada yang nak recce pasal bisnes Shaklee?
Boleh whatsapp saya  di sini ye 0176039226


===============================================
IMIN YUSOFF
SID 1209050
HP : 017-6039226
YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
A MEMBER OF THE WALKING BEAUTY PROJECT
===============================================


No comments:

Post a Comment

Saya Bakal Berjaya Turunkan Berat Badan sebanyak 10kg

Assalamualaikum & hai,  Semua orang inginkan kehidupan yang sihat kan.  Pemakanan sihat, selalu exercise, baru lah kita akan ras...